منتظر معرفی نوکیا 7.1 پلاس باشید

نوکیا 7.1 پلاس

نوکیا 7.1 پلاس | کمپانی اچ ام دی گلوبال مدتی قبل از نوکیا 7.1 رونمایی به عمل آورد و قابلیت های جدیدی را در آن رونمایی کرد. بسیاری از افراد در طراحی نوکیا 7.1 بسیار شگفت زده شدند زیرا کمپانی نوکیا نسبت به طراحی گوشی های قبلی انقلاب عظیمی ایجاد کرده است.

نوکیا 7.1 پلاس

اکنون بعد از معرفی نوکیا 7.1 در هفته ی قبل، اکنون گویا کمپانی HMD Global تصمیم دارد تا نسخه ی پلاس این گوشی هوشمند را با یک صفحه‌ نمایش بزرگ تر و مشخصات سخت‌ افزاری قدرتمندتر معرفی نماید. آنگونه که می‌ دانید، نسخه ی کوچک تر یعنی نوکیا 7.1، از نظر سخت‌ افزاری بیشتر از یک گوشی میان‌ رده می باشد ولی نحوه ی قیمت گذاری آن در حدود محصولات اقتصادی می باشد.

بر اساس گفته ی کمپانی HMD Global نوکیا 7.1، از یک صفحه‌ نمایش 5.84 اینچی در کنار پردازنده ی اسنپدراگون 636 و 3 یا 4 گیگابایت حافظه ی رم پردازشی بهره مند می باشد. فناوری HDR 10 یکی دیگر ویژگی های این گوشی می باشد که اساسا در دستگاه های میان‌ رده، آن هم با قیمت 349 دلار به ندرت دیده می شود. همچنین این گوشی هوشمند از یک ماژول دوربین دوگانه، سیستم‌ عامل اندروید وان و حافظه ی جانبی 32 و 64 گیگابایتی بهره مند می باشد.

نوکیا 7.1 پلاس

اکنون بر اساس ویژگی های جذاب نوکیا 7.1 شایعات از قابلیت های بهتر و نمایشگر بزرگتری در نوکیا 7.1 پلاس خبر می‌ دهند. به تازگی این شایعات با انتشار یک تیزر در صفحه توئیتر نوکیا در هند قوت گرفت. بر اساس تیزر انتشار یافته که به سرعت از صفحه رسمی کمپانی نوکیا حذف گردید، احتمالا معرفی یک گوشی هوشمند دارای صفحه‌ نمایش بزرگ با نام Mega Display به علاقه‌مندان برند نوکیا مژده داده شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی نوکیا 4.2 (Nokia 4.2)

نظرات در مورد : منتظر معرفی نوکیا 7.1 پلاس باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *