منتظر قابلیت های جدید توییتر باشید

قابلیت های جدید توییتر

قابلیت های جدید توییتر | همه ی شما با شبکه ی اجتماعی توییتر آشنا هستید و حتی برخی از افراد نیز در توییتر برای خود یک حساب کاربری دارند. البته باید بگوییم که توییتر برای آی پی های ایرانی فیلتر می باشد ولی با این حال افراد زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو هستند و با یکدیگر ارتباط برقرار می نمایند. اکنون توییتر تصمیم گرفته است تا یک سری تغییرات جدیدی در این پلتفرم ایجاد نماید.

قابلیت های جدید توییتر

بر اساس گفته های سارا هیدر، مدیر بخش محصولی اپلیکیشن موبایلی توییتر، این شبکه‌ی اجتماعی تصمیم دارد در آینده ای نزدیک و با افزودن قابلیت‌ هایی جدید، بیش از قبل گفتگو‌ محور گردد. توییت این شخص که توسط جک دورسی، مؤسس و مدیر توییتر،ReTwitte  شده است، اسکرین‌ شات‌ هایی را به نمایش گذاشته که در آن‌ ها دو قابلیت جدید برای این شبکه‌ ی اجتماعی مشاهده می شود. یکی از این قابلیت ها نمایش پاسخ‌ های یک توییت به شکل رشته‌ ای و دسته‌ بندی‌ شده می باشد که پاسخ‌ های ارائه شده به یک پست را در داخل یک باکس رنگی به نمایش در می آورد.

توییتر

قابلیت دیگر، نمایش وضعیت آنلاین بودن و یا آفلاین بودن کاربران می باشد. به صورتی که اگر کاربری آنلاین باشد، یک نقطه‌ ی سبزرنگ بر روی تصویر پروفایل کاربر قابل مشاهده خواهد بود. گویا تا به امروز وجود این قابلیت در یک وب‌ سایتی مانند توییتر برای کاربران جذابیت نداشته است. برخی از کاربران نگران حریم خصوصی‌ شان هستند و امید دارند که این قابلیت، اجباری نبوده و هر شخصی که تمایل داشت بتواند از این قابلیت استفاده نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خداحافظی مدیران اینستاگرام به دلیل اختلاف نظر با فیسبوک

نظرات در مورد : منتظر قابلیت های جدید توییتر باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *