ممکن است نینتندو Switch Pro با نمایشگر اولد ظاهر عجیب و غریبی داشته باشد

ممکن است نینتندو Switch Pro با نمایشگر اولد ظاهر عجیب و غریبی داشته باشد

مدتی است که شایعات مربوط به بروزرسانی احتمالی نینتندو سوییچ را دریافت می کنیم. اولین بار این اتفاق در ماه مه سال 2020 رخ داد ، زمانی که شایعات مربوط به قطعات سامسونگ و AMD را در سوییچ جدید دیدیم. با این حال ، آخرین اطلاعات می تواند بخشی از آنچه سال گذشته گفته شد به عنوان یک Nintendo Switch Pro جدید در یک وضعیت غیر منتظره ظاهر شده است را تأیید کند.

به نظر می رسد که به زودی ممکن است یک نینتندو سوییچ جدید دریافت کنیم ، اما نه فقط یک رنگ جدید ، مانند آخرین نسخه اضافه شده به نسخه Lite که در اواخر این هفته در دسترس خواهد بود. ما در مورد Nintendo Switch Pro جدید صحبت می کنیم یا حداقل این همان چیزی است که انتظار داریم. این دستگاه در هنگام تماس با درآمد ذکر شده است. جایی که مدیرعامل Universal Display Corporation ، استیون آبرامسون ادعا می کند نینتندو یک صفحه نمایش OLED را برای “سوئیچ جدید خود” انتخاب کرده است ، زیرا نینتندو می تواند به کاربران خود نسبت کنتراست بینهایت و زمان پاسخ سریعتر پیکسل را ارائه دهد.

اکنون ، شما باید این مقدار را با تناقل نمک مصرف کنید ، زیرا ما دقیقاً مطمئن نیستیم که آیا می توانیم به منبع اطمینان کنیم. به هر حال ، از نینتندو سوییچ پرو جدید به عنوان بخشی از توضیحات بازار OPLED نام برد که شامل دستگاههایی مانند جدیدترین Dell XPS 14 و سری Samsung Galaxy Book Pro است. علاوه بر این ، MR Abramson به جای تأیید وجود کنسول بازی جدید ، هنگام مراجعه به گزارش ها ، از این دستگاه نام برد.

او همچنین می تواند براساس شایعاتی صحبت کند که از چند ماه گذشته اینجا و آنجا شروع به صحبت می کند. این شایعات حاکی از آن است که نینتندو در حال تهیه پنل های 7 اینچی OLED از سامسونگ است که انتظار می رود اواخر امسال با کنسول جدید سوئیچ وارد بازار شوند. اکنون ، ما نمی توانیم ایده Nintendo Switch Pro را به طور کامل رد کنیم ، زیرا شایعات همچنین ادعا می کنند که ما چیپ ست های جدید انویدیا را دریافت خواهیم کرد که هنگام اتصال به تلویزیون امکان بازی 4K را فراهم می کند. اما در پایان ، فقط باید منتظر بمانیم تا نوعی تأیید رسمی در مورد کنسول بازی جدید نینتندو دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید  هوآوی چیپ ست Kirin 970 را با قابلیت On-device Al عرضه خواهد کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ممکن است نینتندو Switch Pro با نمایشگر اولد ظاهر عجیب و غریبی داشته باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *