مقایسه پردازنده A14 آیفون 12 و A13 آیفون 11

مقایسه پردازنده A14 آیفون 12 و A13 آیفون 11

بررسی عملکرد یک گجت هوشمند می تواند یکی از دلایل خرید آن باشد، کمپانی اپل با طراحی برترین و خاص ترین پردازنده های موجود در جهان تفاوت خود را با دیگر برندها به رخ می کشد. سری های مختلف گوشی های اپل با پردازنده های ساخت همین کمپانی به بازارهای جهانی عرضه می شوند. به تازگی سری آیفون 12 با پردازنده ی A14 به بازار معرفی شده است، این پردازنده که رقیب جدی برای دیگر پردازنده های موجود در بازار می باشد دارای ویژگی های قابل لمسی است که در ادامه به بررسی آن ها خوایم پرداخت. خرید ایفون 12 با پردازنده ی A14 یک خرید حرفه ای برای علاقمندان به گوشی های هوشمند شناخته می شود. بازرگانی سیب شرایط ساده وبسیار منعطفی برای خرید آیفون 12 ایجاد کرده است که می توانید هر چهار مدل: پرو، پرومکس، مینی و پایه را تهیه کنید.

خرید ایفون 12 با پردازنده A14

نسل قبلی پردازنده ی A14 در آیفون 11 با نام A13 به بازار معرفی شده بود، این پردازنده با دارا بودن چهار هسته در بخش گرافیک بوده است. می توان یکی از شباهت های عمده ی پردازنده ی A14 و A13 را در تعداد هسته های پردازنده ی گرافیکی دانست. قلب تپنده آیفون 11  A13 Bionic بدون هیچ رقیب قدرتمندی سال گذشته گرد و خاک بسیار زیادی را به پا کرد اما امسال نوبت به آیفون 12 با پردازنده ی A14 رسیده است، یک غول بی چون و چرا با بهترین طراحی ارگونومی  و رنگ هایی جذاب. جالب است بدانید آیفون 12 مینی با آنکه کوچک ترین گوشی جدید اپل با اندازه ای متفاوت و در مقایس آیفون 8 است نیز دارای تراشه ی A14 است، پس اندازه در به کار گیری این تراشه ی قدرتمند هیچ تاثیری نخواهد داشت.  برای خرید 12 مینی می توانید از طرح تعویض گوشی های قدیمی اپل با گوشی های جدید بازرگانی سیب استفاده کنید، در این طرح با همراه داشتن گوشی قدیمی خود در روز مراجعه به فروشگاه بازرگانی سیب، کارشناس فروش بر روی گوشی شما قیمت گذاری دقیقی را انجام می دهد سپس می توانید برای پرداخت مبلغ پیش پرداخت آیفون 12 مینی جدید خود از آن استفاده کنید؛ لازم به ذکر است که مبلغ پیش پرداخت 40 درصد کل مبلغ می باشد. بعلاوه برای خرید آیفون های جدید از 3 تا 12 ماه می توانید اقساط را طبق برنامه ریزی خود پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید  چگونه تصاویر در برنامه Photos بر اساس مکان در آیفون جستجو کنیم

مقایسه پردازنده A14 آیفون 12 و A13 آیفون 11

مشخصات پرازنده ی A13 اپل

  • 8.5 میلیارد ترانزیستور
  • نسل دوم و پیشرفته ‌تر لیتوگرافی 7 نانومتری
  • دارای 4 هسته کم مصرف فعال برای مصرف باتری کمتر، 40% بهینه ‌تر و 20%  سریع‌تر از نسل قبل
  • 2 هسته قدرتمند برای فعالیت ‌های سنگین، 20%  سریع‌تر و30% درصد بهینه ‌تر از نسل قبل
  • پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ ای، 40%  بهینه ‌تر و 20% سریع‌ تر از نسل قبل
  • پایدارترین عملکرد در بین پردازنده‌ های اپل
  • قابلیت یادگیری ماشین با 8 هسته و توانایی پردازش 1 تریلیون فعالیت در ثانیه

مشخصات پردازنده ی A14 اپل

  • 11.8 میلیارد ترانزیستور
  •  لیتوگرافی 5 نانومتری
  • دارای 4 هسته کم مصرف فعال برای مصرف باتری کمتر، 60% بهینه ‌تر و 40%  سریع‌تر از نسل قبل
  • 2 هسته قدرتمند برای فعالیت ‌های سنگین، 40%  سریع‌تر و50% درصد بهینه ‌تر از نسل قبل
  • پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ ای، 50%  بهینه ‌تر و 40% سریع‌ تر از نسل قبل
  • سریع ترین عملکرد در بین پردازنده‌ های اپل

چطور از بازرگانی سیب محصولات اپل را خرید کنیم؟

بازرگانی سیب با تعبیه ی سامانه محاسبه گر اقساطی نیمی از مسیر خرید آیفون، اپل واچ و ایرپاد را برای مشتریان به ساده ترین شکل ممکن بهینه کرده است. در سامانه ی محاسبه گر اقساطی بازرگانی سیب که در صفحه اول سایت این مجموعه به نشانی bazarganisib.com مراجعه کنید. با انتخاب محصول از بین موارد ذکر شده می توانید میزان پیش پرداخت ( لازم به ذکر است تنها برای خرید اقساطی آیفون از بازرگانی سیب نیاز به پرداخت حداقل 40 درصد پیش پرداخت دارید و اپل واچ و ایرپاد بدون پیش پرداخت تا 12 ماه اقساط عرضه می شوند ) خود را انتخاب کنید و تعداد اقساط را نیز بسته به بودجه و برنامه ی مالی خود تعیین کنید، با این کار شمایل کلی از خرید اقساطی برای شما پیدا خواهد شد تا بتوانیید خریدی مناسب داشته باشید. مجموعه بازرگانی سیب با دارا بودن سبد کاملی از محصولات اپل از جمله مک بوک، آیپد و … اولین مجموعه تخصصی فروش اقساطی محصولات اپل شناخته می شود.

پایان رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مقایسه پردازنده A14 آیفون 12 و A13 آیفون 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *