معاونت دادستانی کل کشور با فعالیت اینستاگرام مخالفت نمود

فعالیت اینستاگرام

فعالیت اینستاگرام | همانطور که می دانید، اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که بسیاری از افراد در طول روز بخش زیادی از زمان خود را در این شبکه ی اجتماعی می گذرانند. در اردیبهشت ماه سال جاری بود که تلگرام با دستور دادستانی کل کشور برای تمامی آی پی های ارانی فیلتر شد و هم اکنون تنها اینستاگرام برای ایرانی ها از میان تمامی شبکه های اجتماعی فعال می باشد.

فعالیت اینستاگرام

در این میان معاونت دادستان کل کشور اعتقاد دارد که شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برخلاف شرایط قانون اساسی کشور صوت و تصویر فراگیر از انحصار صدا و سیما ملی را خارج نموده و سال‌ هاست که مشغول به تهاجم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و امنیتی بر علیه ملت ایران می باشد. خرم آبادی در این خصوص در کانال شخصی خود در سروش ضمن اشاره به این مسئله، موارد دیگری را هم مطرح نموده است و به دو بحث شناخت و جدیت مسئولان فضای مجازی تاکید نموده است.

فعالیت اینستاگرام

ایشان درخواست این را داشته که مسئولان فضای مجازی وظایف خود را به نحو احسنت بشناسند و با قطعیت به وظایف خود عمل نمایند و همچنین این اجازه را ندهند که فضای مجازی کشور در اختیار دشمنان قرار داشته باشد:

علاوه بر گذشت بیشتر از 5 ماه از صدور دستور فیلترینگ پیام رسان تلگرام، مسئولین مربوطه به نسخه های فارسی این پیام رسان اجازه داده اند تا بر خلاف دستور قضایی بازپرس به صورت غیر قانونی به عنوان فیلترشکن عمل نموده و در این شرایط جنگ اقتصادی و رسانه ای دسترسی بیش از 30 میلیون کاربر ایرانی را به این شبکه فیلتر شده فراهم نموده اند. همچنین لازم به ذکر است که بهترین پهنای باند و تجهیزات و سرورها را از بیت المال به این فیلتر شکن ها اختصاص داده اند و با انجام چنین کار تبعیض آمیز شبکه های اجتماعی داخلی را در آستانه نابودی قرار داده اند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بخش اکسپلور اینستاگرام شاهد حضور زبانه جدید Shopping می باشد

نظرات در مورد : معاونت دادستانی کل کشور با فعالیت اینستاگرام مخالفت نمود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *