معرفی Super Gridland یک بازی ترکیبی در دو سبک پازل و RPG (نقش آفرینی)

امروزه بسیاری از بازی ها از طرق مختلف شما را با عدم موفقیت مواجه می کنند. بازی هایی که شما را بهت زده کرده و یا شما را وارد راه هایی می کند که در واقع با ورودتان به آن راه ها تقلب را آموزش می دهد. و همچنین به منظور باختتان مجازاتی برای بی دقتی، بی مبالاتی و هر اشتباه دیگرتان در نظر می گیرد.

Super Gridland یک بازی ترکیب شده در دو سبک پازل و RPG جدید است که توسط توسعه دهنده کانادایی Michael Townsend عرضه شده است و شما را برای تجربه عدم موفقیت به سفر می برد. روند بازی بدین گونه است که شما با هر اشتباه درس جدیدی یاد می گیرید. و با هر باخت بازی شما را در مسیر بهتر قرار می دهد.

Super Gridland هفته گذشته بر روی سیستم عامل iOS با قیمت 1.99 دلار و بر روی سیستم عامل اندروید با قیمت 1.49 دلار عرضه شد. بازی بدین صورت است که باید سازه ها را استراتژیک جور کنید تا صفحه کلا پاک شود.

در طول روز، می توانید یک سری خانه را با استفاده از جور کردن موادی مانند چوب، آجر، سنگ و… بسازید. در بازی متوجه آسمان روز و تاریکی شب خواهید شد. و از نکات مهم بازی آن است که باید از مصالح مناسبی برای ساختن سازه ها بهره ببرید. چرا که این مصالح موجب رشد ساختمان هایتان خواهد شد.

هنگامی که شب فرا برسد بازی زنده می شود. این بدین معناست که شما باید به تقویت دفاعی در برابر حمله گروه های مخالف بپردازید.

بازی Super Gridland، تفاوت های بسیار ظریفی به کار برده است که شما با آن ها غرق در زمان از دست رفته تان خواهید شد. در این بازی توانایی عناصر پیچیده تر مانند بمب، بازسازی سلاح و معجون را دارید. همچنین، شما می توانید زمان را توقف کنید و یا جلوتر از زمان پیش بروید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی Super Gridland یک بازی ترکیبی در دو سبک پازل و RPG (نقش آفرینی)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *