معرفی 5 نژاد از بیگانگان که در حال حاضر برای کنترل زمین مبارزه می کنند

صدها رویت، ربایش و ساخت حساب های کاربری دست اول ممکن است به تشخیص چندین گونه متمایز بیگانگان با همدستی نیروهای نظامی بیانجامد که تصمیم گیری های آینده ما را بدون مشورت انجام دهند. ما در این مقاله به چند گونه شناخته شده مطابق با تحقیقات انجام گرفته می پردازیم.

سیریان ها

siri“سیریان ها” از سیستم ستاره شباهنگ B، از کهن ترین نژادهای بیگانگان هستند. در طول تاریخ، آن ها علم و دانش خودشان را بر حسب انتخابشان به تمدن های بشری بخشیده اند. آن ها اطلاعات پزشکی و نجومی شان را به مصریان هدیه داده و آنان را در ساخت اهرام بزرگ و معابد مصر کمک کرده اند.

مایاها همواره با سیریان ها یک رابطه خاص داشته اند و اطلاعات مرموزی را در تمدن آمریکای جنوبی به اشتراک گذاشته بودند. موجودات فرازمینی نشات گرفته از سیریان B در ناپدید شدن مایاها نقش بسیاری داشته اند.

اگرچه آن ها در طول گذشته بیشتر درگیر سیاره ما زمین بوده اند اما امروزه نقش زیرکانه تری در زمینه برنامه های تبادل تکنولوژی بر عهده دارند. در حال حاضر، سیریان ها روی تحقیقات مرتبط با تسلیحات بیگانه و آزمایش سفر در زمان کار می کنند.

خاکستری های قد کوتاه

l

“خاکستری های قد کوتاه” شناخته شده ترین نژاد بیگانگان هستند که تحت عنوان “Zeta Reticulums” هم شناسایی می شوند. آن ها معمولا در انفجار نقش داشته و جزء مجرمین سرقت ها می باشند.

با توجه به توصیفات، آن ها 3 تا 5 فوت قد، سر پیازی و چشمان بیش از اندازه درشت سیاه دارند. اگرچه خاکستری های قد کوتاه دهان دارند اما به ندرت صحبت می کنند. و بیشتر تعاملات ارتباطی شان بر اساس تله پاتی صورت می گیرد.

خاکستری های قد کوتاه توسط مافوقشان خاکستری های قد بلند کنترل می شوند. این نژاد به طور ژنتیکی گونه ای طراحی شده اند که بی رحم و عاری از احساسات باشند. آن ها مسئول ساخت نژاد انسان های خاکستری هیبریدی هستند.

خاکستری های قد بلند

ikjuhgf

“خاکستری های قد بلند” 7 تا 8 فوت قد، بی مو و رنگ پریده هستند. این نژاد کارشناسانی هستند که بیشترین ملاقات ها و تعملات بین نیروهای انسانی و بیگانگان را ایجاد می کنند. آن ها نشان دهنده ترکیبات بیولوژیکی انسان و نژاد خاکستری هستند. خاکستری های قد بلند با گرفتن نقش رهبری خاکستری های قد کوتاه نقش تعامل با بشریت را بر عهده گرفته اند.

از قابلیت های این نژاد می توان به کنترل ذهن و توافق دیپلماتیک با دولت سایه نام برد. منابع ادعا کرده اند این نژاد از یک سیستم ستاره در صورت فلکی شکارچی نشات گرفته اند.

با این که این گونه می تواند به ربایش و آزمایش انسان بپردازد، ترجیح می دهد به استخدام خاکستری های قد کوتاه برای اهداف بزرگتر بپردازند.

اژدهایان آلفا

lkn

“اژدهایان آلفا” فاسد و بدطینت از هزاران سال پیش تاکنون بر جوامع انسان نفوذ داشته اند. و از قدیمی ترین نسل های خزندگان در کهکشان شناخته شده اند. آن ها تخم گذار بوده و از “هورمون جنگ” برای سرعت بخشیدن به فرایند تولید بهره می برند.

غول های خزنده، 14 تا 22 فوت قد داشته و وزنشان بر اساس عضلات حدود 1800 پوند است. اطراف چانه شان ریش روییده و خط آرواره و شکم های متعدد دارند.

آن ها یک نژاد هوشمند دارای سر بزرگ و چشمان خزندگان هستند. برخی از گونه ها دم و یا بال هم دارند. اولین گونه تکامل یاته در کهکشان راه شیری هستند. و بهره وری مدام آن ها از نسل بشریت نشان دهنده آن است که همواره به انسان ها به گونه پست تر نگاه کرده اند.

خزندگان بومی

pokmjnhbg

این گونه از بیگانگان با اژدهایان آلفا اشتباه گرفته می شوند. اما “خزندگان بومی” به طور معمول 6 تا 8 فوت قد، دو پا، پوست سبز فلس مانند بودار، چشم های درشت با مردمک عمودی دارند.

تعامل هزاران ساله آن ها با انسان ها ادامه داشته و اکثرا به گونه ای خصمانه از انسان به عنوان کالا بهره می برند. آن ها به تمام جنبه های زندگی و مواضع انسان ها نفوذ کرده اند.

3.6/5 - (7 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی 5 نژاد از بیگانگان که در حال حاضر برای کنترل زمین مبارزه می کنند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *