معرفی 20 رمز ارز برتر جهان در سال 2023

معرفی 20 رمز ارز برتر

در هر قسمتی از جهان که باشید، مطمئناً با ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در این حوزه آشنایی دارید. طی دهه گذشته، تحولات گسترده‌ای در این زمینه رخ داده است و افراد زیادی توانسته‌اند به سودهای فراوانی دست یابند. تریدرها با بررسی روند روزانه بازار و نوسانات ارزهای مختلف، به کسب درآمد می‌پردازند. تعداد رمزارزها بسیار زیاد است، اما باید ارزشمندترین آن‌ها را بشناسیم. در ترید ارز دیجیتال، باید برترین ارزهای دیجیتال را برای توجه و سرمایه‌گذاری در نظر داشت که در اینجا ۲۰ رمزارز برتر جهان به شما معرفی خواهند شد.

صدها ارز رمزنگاری شده برای خرید یا معامله وجود دارد که هر کدام دارای فناوری منحصر به فرد خود در زمینه بلاک چین و کاربردهای متفاوت مورد نظر هستند. در این مقاله ما ارزهای رمزنگاری شده را رتبه بندی می کنیم. ما  20 ارز رمزنگاری شده را رتبه بندی می کنیم که بیشترین پتانسیل رشد را نشان می دهد.

حتما ببینید : پیش بینی قیمت بیت کوین

رمز ارزها

در این فهرست تهیه شده سعی بر آن شد که ارزش سکه ، تعداد سکه مورد استفاده ، مشروعیت افراد پشت ایجاد هر سکه و محبوبیت و قابلیت استفاده کلی آن را در نظر بگیریم . وقتی به سرمایه گذاری زمان یا پول در یک ارز رمزنگاری شده فکر می کنید، توجه به همه این اطلاعات بسیار مهم است. به هر حال ، یک سکه رمزنگاری که ارزش پول زیادی دارد، اگر در جایی پذیرفته نشود، فایده ای ندارد بخصوص اگر سکه ای هرگز ارزش خود را افزایش ندهد و بر سر آن بحث و جدل ورقابت نشود.

اطلاعاتی که در این مقاله آوردیم به منظور کمک به علاقمندان رمز ارزها در مورد انتخاب های موجود در زمینه ارزهای رمزنگاری شده کمک می کند. این به معنای توصیه خرید نیست. مانند سایر سرمایه گذاری ها، کسانی که درگیر آن هستند باید مسئولیت و عواقب تصمیمات خرید و فروش خود را بر عهده بگیرند. هیچ کس نباید بیش از آنچه که اگر بر سر آن ریسک کند و آن را از دست بدهد به زندگیش آسیبی نرساند نبایدهزینه کند ، به ویژه در بازاری مانند ارزهای رمزنگاری شده، که نسبتاً جدید است و روزانه به طور گسترده ای در نوسان است.

1- بیت کوین پادشاه رمزارزها

بیت کوین (BTC) ممکن است از نظر فناوری مانند برخی از رقبای خود مانند اتریوم پیشرفته نباشد. با این حال، یک دلیل دارد که او را از بقیه رمز ارزها متمایز می کند که بسیاری از رمز ارزها ندارند: به رسمیت شناختن نام تجاری. بیت کوین رمز ارز اصلی است و در حوزه فناوری و همچنین در بین عموم مردم بسیار شناخته شده است.

بسیاری از مردم خرید بیت کوین را انتخاب می کنند؛ زیرا احتمالاً تنها رمزارزی است که در مورد آن شنیده اند. در نتیجه این محبوبیت ، امروزه مشاغل بیشتری پرداخت های بیت کوین را قبول می کنند و تبدیل بیت کوین به پول سنتی بسیار ساده تر از سکه های دیگر است.

خوشبختانه امروزه از تلفن های همراه می توان استفاده های زیادی کرد. استخراج بیت کوین با ایفون امکان پذیر است ، اما دارای نقاط ضعف زیادی است که آن را غیرقابل دستیابی می‌کند. ممکن است از نظر فنی بهترین گزینه نباشد، اما شروع آن در صنعت منجر به حمایت بسیاری از مصرف کنندگان و مشاغل شد.

2-  Litecoin و Ethereum

Litecoin (LTC) و Ethereum (ETH) دومین انتخاب بیت کوین هستند و بیشتر به دلیل Coinbase ، محبوب ترین مکان برای خرید و فروش آنلاین ارزهای رمزنگاری شده ، محبوبیت خود را افزایش داده اند و آنها را در کنار بیت کوین اضافه کرده اند. این ارزهای رمزنگاری شده تراکنش های ارزان تر و سریع تری نسبت به بیت کوین دارند و بسیاری از دستگاه های خودپرداز بیت کوین نیز از آنها پشتیبانی می کنند.

Litecoin مبتنی بر فناوری بیت کوین است. این دستگاه توسط افراد مختلف اداره می شود که دائماً آن را با آخرین فناوری ارتقا می دهند تا به عملکرد سریعتر و بهتر کمک کند. اتریوم کمی متفاوت است زیرا علاوه بر استفاده از ارزهای رمزنگاری شده ، به عنوان زبان برنامه نویسی عمل می کند. این مورد در بین توسعه دهندگان محبوب است و شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت برای توسعه پروژه های مبتنی بر اتریوم ابراز علاقه کرده اند.

4-10: Cryptocoins :

بیت کوین ، لایت کوین و اتریوم که در بین مردم به “سه بزرگ” معروف می باشد. با این وجود، رقیبان رمزارزها وجود دارند که مورد استقبال قرار گرفته اند. در اینجا هفت مورد را معرفی می کنیم :

Dash: Dash (DASH) در سال 2014 به عنوان یک جایگزین نقدی دیجیتالی ، غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین ، برای PayPal راه اندازی شد. از لوگوی جالب خود گرفته تا برنامه های آن و ادغام با تجار و خدمات متعدد ، Dash یک ارز رمزنگاری شده است که هدف آن این است که این فناوری را برای مصرف کننده عادی قابل دسترس کند.

Monero: Monero (XMR) اغلب به عنوان سکه حریم خصوصی نامیده می شود زیرا ردیابی معاملات در بلاک چین آن دشوارتر از بیت کوین و سایر رمزارز ها است. فناوری Monero ادغام Monero را در کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری ارزهای رمزنگاری شده دشوار می کند ، اما این امر مانع از بررسی سرمایه گذاران و کاربران عادی نمی شود.

شبکه OMG: شبکه OMG یک راه حل مالی مبتنی بر بلاک چین و فناوری اتریوم است. این فناوری به مشاغل اجازه می دهد تا پرداخت ها را از انواع مختلف ارزهای رمزنگاری شده و فیات (یک پول قانونی است که ارزش خود را از دولت صادرکننده‌اش می‌گیرد ) به دو صورت سریع و مقرون به صرفه پردازش کنند. در حال حاضر در برخی از مشاغل بزرگ مانند مک دونالد در چندین کشور آسیایی اجرا می شود. پشتیبانی زیادی در پشت شبکه OMG وجود دارد و لیست چشمگیری از مشاوران و شرکت هایی مانند SBI Investors و SMBC در آن سرمایه گذاری می کنند.

بیشتر بخوانید  راهنمایی برای استخراج رمز ارزها

Ripple: Ripple (XRP) یک راه حل بلاک چین است که برای موسسات مالی اصلی طراحی شده است تا امنیت و سرعت معاملات را افزایش داده و هزینه های مربوطه را کاهش دهد. بیش از 75 موسسه مالی اصلی مانند Westpac ، MUFG ، UBS و American Express همکاری با Ripple را آغاز کرده اند.

Zcash: این رمزارز رقیب مستقیم بیت کوین، لایت کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری شده سنتی است. این آرزو  را دارد که به یک گزینه اصلی پرداخت برای مصرف کنندگان تبدیل شود. Zcash (ZEC) امنیت و حریم خصوصی بیشتری نسبت به بیت کوین ارائه می دهد، اما اکثر افرادی که به چنین ویژگی هایی علاقه دارند معمولاً ترجیح می دهند از Monero استفاده کنند.

BCash/Bitcoin Cash: Bitcoin Cash (BCH) تبلیغات زیادی دارد و اغلب یکی از ارزشمندترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار است. درک این نکته ضروری است که بیت کوین کش علی رغم نامش هیچ ارتباطی با بیت کوین ندارد و این سکه جنجالی است زیرا بسیاری از افراد پشت آن ایجاد کرده اند و آن را به عنوان “بیت کوین واقعی” معرفی می کنند. این اطلاعات غلط باعث شده است که سرمایه گذاران جدید به اشتباه بیت کوین کش را به جای بیت کوین خریداری کنند. در حال حاضر بسیاری از سرویس ها از آن به عنوان BCash یاد می کنند تا میزان سردرگمی در اطراف آن محدود شود. با توجه به اینکه افراد بیشتری در مورد ارزهای رمزنگاری شده آموزش می بینند، مشخص نیست که بیت کوین کش تا چه اندازه در آینده محبوب خواهد بود.

Steem: Steemit یک بستر وبلاگ نویسی غیر متمرکز است. Steem (STEEM) یک ارز رمزنگاری شده است که به دلیل ارسال، اظهار نظر، رای مثبت و به اشتراک گذاری مطالب در Steemit به کاربران پاداش می دهد.

11-20: ارزهای رمزنگاری شده با پتانسیل رشد

رمز ارزهای زیر ممکن است در 10 سکه برتر ما قرار نگرفته باشند ، اما هنوز دارای پتانسیل رشد هستند و در صورت پشتیبانی مناسب ، می توانند به سرعت در لیست بهترین ها قرار بگیرند.

Dogecoin: این رمزارز یک سکه اساسی است که برای پرداخت استفاده می شود. فناوری Dogecoin (DOGE) در رقابت با امثال Litecoin و Bitcoin سخت خواهد بود. این رمز ارز با لوگوی خود، کار بسیار خوبی در جذب کاربران به پلت فرم خود انجام داده است. Dogecoin قطعاً سرگرم کننده ترین ارز رمزنگاری شده است. در ژانویه 2021 ، هنگامی که گروه Reddit به نام SatoshiStreetBets تصمیم گرفت سهام Dogecoin را افزایش دهد، قیمت آن بیش از 800 درصد افزایش یافت و Dogecoin مورد توجه قرار گرفت.

Golem: Golem (GNT) پروژه ای است که هدف آن محاسبه ابری غیر متمرکز است. اساساً، کل وب سایت ها و خدمات بر روی رایانه کاربران میزبانی خواهند شد. کسانی که رایانه خود را برای شرکت در این سرویس انتخاب کرده اند، با نشان (یا سکه) Golem پاداش می گیرند.

SALT: SALT (SALT) یک بستر وام مبتنی بر بلاک چین است که در آن کاربران ارزهای رمزنگاری شده مختلف خود را واریز می کنند و وام نقدی واقعی دریافت می کنند.

NEO: NEO (NEO) یک ارز رمزنگاری شده چینی است که به دلیل تغییر مداوم مواضع سرزمین اصلی چین در مورد رمزارزها ، شروع ناهمواری داشت. NEO سرانجام بهبود یافت. بسیاری آن را سکه ای می دانند که در صورت ممنوعیت سایر کریپتوکوین ها در چین می تواند بسیار بزرگ باشد.

IOTA: IOTA ، MIOTA یک بازار مبتنی بر بلاک چین برای ارائه و فروش داده ها است. سرویس IOTA کاملاً عالی است، اما رمزنگاری آن باعث جنجالی نسبتاً زیادی از جامعه رمزنگاری شده است.

EOS: این ارز رمزنگاری شده رقیب مستقیم اتریوم است و قول می دهد پرداخت ها را بدون کارمزد پردازش کند، که اولین مورد برای رمزنگاری است. مشخص نیست که آیا EOS می تواند با محبوبیت گسترده اتریوم رقابت کند یا خیر.

Stellar: Stellar (XLM) یک پروژه بلاک چین منبع باز است که هدف آن ایجاد تحول در صنعت بانکداری با پرداخت های سریعتر و ارزانتر بین المللی است.

TRON/TRONIX: هدف پروژه TRON تمرکززدایی از سرگرمی و ارائه یک روش توزیع است که با محافظت از حق چاپ و کاهش هزینه ها به سود سازندگان و مصرف کنندگان است. رمزنگاری TRON TRONIX (TRX) است. از این رمز ارز، به همراه سکه های دیگر، می توان برای خرید محتوا و خدمات در شبکه استفاده کرد.

Civic: این پایگاه داده هویت امن به دلیل پتانسیل ایجاد پایگاه داده جهانی برای ذخیره و به اشتراک گذاری داده های شخصی و پزشکی به صورت امن و غیر متمرکز توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. Civic (CVC) در فضای شلوغ رمزنگاری برای خود جایگاهی پیدا کرده است و رقبای کمی دارد.

USD Coin: USD Coin (USDC) یک استیبل کوین مبتنی بر اتریوم است که به عنوان جایگزینی برای دلار سنتی آمریکا ایجاد شده است. به عنوان یک استیبل کوین ، ارزش آن همیشه برابر با ارزش دلار آمریکا خواهد بود و این امر آن را نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری شده که مستقل از منابع مالی اصلی عمل می کنند ، سرمایه گذاری کم ریسک تری انجام می دهد.

برای مشاهده  قیمت ارز دیجیتال حتما از سایت رمزنگار 24 یکی دیگر از سایت های همکار ما دیدن کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی 20 رمز ارز برتر جهان در سال 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *