معرفی گوشی هوشمند میان رده نوکیا 7.1

گوشی میان رده نوکیا 7.1

گوشی میان رده نوکیا 7.1 | برند نوکیا که با همکاری کمپانی HMD Global توانست دوباره به عرصه ی تولید گوشی های هوشمند بازگردد، هم اکنون زمان آغاز فعالیت آن فرا رسیده است و کم کم قصد دارد رقابت خود را با سایر کمپانی ها نظیر سامسونگ و اپل آغاز نماید. امروز این کمپانی یک گوشی میان رده با نام نوکیا 7.1 رونمایی کرد که این گوشی هوشمند از یک ماژول دوربین دوگانه بهره می برد ولی تنها قیمتی برابر با 358 دلار دارد.

گوشی میان رده نوکیا 7.1

نوکیا 7.1 اولین گوشی هوشمند این برند می باشد است که از فناوری PureDisplay بهره مند می باشد و می تواند تصاویر HDR را در یک صفحه نمایش 5.84 اینچی از نوع LCD به نمایش بگذارد. نمایشگر این گوشی هوشمند که از رزولوشن 1080 در 2280 برخوردار می باشد، از HDR 10 هم پشتیبانی کرده و یک بریدگی به منظور جای دادن دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش دارد.

گوشی میان رده نوکیا 7.1

از لحاظ سخت افزاری، گوشی هوشمند نوکیا 7.1 با پردازنده ی اسنپدراگون 636 و حافظه ی رم 4 گیگابایتی، از پس بسیاری از بازی های موجود برآمده است و با حافظه داخلی 64 گیگابایتی که از طریق کارت حافظه، 400 گیگابایت دیگر نیز به آن افزوده می گردد، خیال کاربرانش را از لحاظ فضای ذخیره سازی راحت می نماید. کمپانی HMD Global همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون را در این گوشی هوشمند حفظ کرده که قطعا مورد توجه علاقه مندان به موسیقی قرار خواهد داشت.

نوکیا 7.1 در بحث تصویربرداری هم قابلیت های قابل قبولی دارد و ماژول دوربین دوگانه این گوشی هوشمند با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 و 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، قابلیت ثبت تصاویر بوکه را فراهم می نماید. برای ثبت تصاویر سلفی نیز می توان از دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 استفاده نمود و با استفاده از حالت Bothie مخصوص گوشی های نوکیا، به صورت همزمان با سنسورهای ماژول اصلی و سلفی عکس گرفت.

گوشی میان رده نوکیا 7.1

باید بگوییم که نوکیا 7.1 همانند بسیاری از محصولات این برند، عضو برنامه Android One می باشد و تا 2 سال سیستم عامل های جدید گوگل را دریافت خواهد کرد. همچنین این گوشی هوشمند با اندروید اوریو به بازار خواهد آمد ولی به زودی به اندروید پای ارتقا خواهد یافت. این بروزرسانی سبب افزایش میزان طول عمر باتری 3060 میلی آمپر ساعتی دستگاه خواهد شد که با استفاده از پورت USB-C، در طول نیم ساعت تا 50 درصد شارژ می گردد.

بیشتر بخوانید  جدیدترین گوشی اندرویدی نوکیا : Nokia X

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند میان رده نوکیا 7.1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *