معرفی گوشی هوشمند ال جی Q8 2018

ال جی Q8 2018

ال جی Q8 2018 | کمپانی ال جی یک از برندهای اساسی در تولید گوشی های هوشمند بوده که این روزها کمی نسبت به قبل کم کار شده است ولی اکنون در آستانه ی معرفی گوشی های هوشمند کمپانی های سامسونگ و اپل تصمیم گرفت که از یک گوشی جدید رونمایی به عمل آورد که به نوعی نسخه ی جدید ال جی Q8 می باشد که با نام ال جی Q8 2018 می شناسیم.

قابلیت های ال جی Q8 2018

اگر به خاطر داشته باشید، این کمپانی تقریبا سه ماه پیش، گوشی هوشمند Q7 را به‌ عنوان یک گزینه‌ ی مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر از G7 ThinQ معرفی کرد و امروز در طی یک مراسم کاملا رسمی از ال جی 2018 Q8 به‌عنوان یک نسخه ی ارزان‌ تر از V35 ThinQ رونمایی به عمل آورد. نسخه‌ی جدید این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی به‌ همراه یک قلم استایلوس می باشد که در داخل بدنه‌ ی آن قرار گرفته است، عرضه می‌ گردد.

ال جی Q8 2018

پردازنده ی استفاده شده در این میان رده ی ارزان قیمت یکی از جدیدترین پردازنده های سری 400 کمپانی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 450 می باشد که دارای هشت هسته با فرکانس پردازشی 1.8 گیگاهرتزی می باشد. حافظه‌ ی داخلی این گوشی هوشمند 64 گیگابایتی و ظرفیت رم آن 4 گیگابایتی می باشد. همچنین قابلیت افزایش حافظه داخلی با کارت حافظه‌ ی میکرو SD تا دو ترابایت برای این گوشی هوشمند فراهم شده است.

کمپانی ال جی اساسا در گوشی‌ های پرچمدار خود از لنز واید استفاده می نماید ولی با نهایت تاسف دوربین اصلی Q8 2018 تک لنزی بوده و دارای یک سنسور معمولی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز می باشد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند از نوع فوق عریض بوده و می‌ توانید با استفاده از این دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی‌ های دسته‌ جمعی بگیرید.

بدنه‌ی این گوشی اقتصادی کمپانی ال‌ جی ابعادی برابر با 160.1 × 77.7 × 8.4 میلی‌ متر دارد و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی در آن قرار داده شده است که با توجه به پشتیبانی این گوشی هوشمند از نسخه‌ ی سوم از شارژ سریع کوالکام، به‌ سرعت قابل شارژ می باشد.

بیشتر بخوانید  13 تا از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند میان رده دنیا که بهترین عملکرد را دارند! بخش 2

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند ال جی Q8 2018

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *