معرفی گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس در رنگ قرمز

آیفون ۸ و ۸ پلاس

کمپانی اپل با ارائه گوشی های هوشمند آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در رنگ قرمز تمامی شایعات هفته قبل را در مورد آیفون با رنگ متفاوت به حقیقت تبدیل کرد. این گوشی ها فقط حاصل دستکاری خود کمپانی نیستند بلکه شرکت هایی مانند red و product هستند که در این زمینه فعالیت نموده اند و قسمتی از سود فروش این گوشی ها برای درمان بیماری های نادر در جهان صرف می شود.

در سال قبل این کمپانی نسخه ۷ آیفون را به رنگ قرمز معرفی کرده بود و به این دلیل شایعه هایی در زمینه ی ارائه آیفون های جدید تر با همان رنگ قرمز وجود داشت که اکنون اپراتور آمریکایی ویرجین موبایل با فرستادن یادداشتی به صورت غیر رسمی به افراد خود گفته بود که این شرکت می خواهد گوشی های هوشمند آیفون ۸ و ۸ پلاس را با رنگ قرمز معرفی نماید.

سایت افشاگر معروف OnLeaks در توییتر حدس زده بود که امروز شرکت کوپرتینونی مدل های قرمز رنگ آیفون ۸ و ۸ پلاس را ارایه خواهند کرد که قسمت جلویی آن ها قرمز رنگ خواهد بود. این گوشی ها تفاوت زیادی با نسخه های معمولی خود ندارند و امکانات آن ها A11 bionic , سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. این دو گوشی به ترتیب با قیمت ۶۹۹ و مدل پلاس آن ۷۹۹ دلار به فروش می رسد.و از روز جمعه در دسترس کاربران قرار می گیرد.

همچنین شایعاتی مبنی بر ارائه آیفون ۱۰ با رنگ طلایی منتشر شده و سایت های ژاپنی از عرضه آیفون ۱۰ با یک رنگ خاص خبر داده اند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس در رنگ قرمز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *