کمپانی کوالکام از پردازنده اسنپدراگون 855 برای دستگاه های 5G رونمایی به عمل آورد

پردازنده اسنپدراگون 855

کمپانی کوالکام، یکی از کمپانی های بسیار قدرتمند در زمینه ی تولید پردازنده های موبایلی و کامپیوتری است که چندین سال در این عرصه به عنوان سازنده ی بی رقیب ترین تراشه های گوشی های هوشمند با برندهای متنوع فعالیت نموده است. اکنون پس از مدت های انتظار و انتظار شایعات متنوع، این کمپانی پردازنده ی اسنپدراگون 855 را رونمایی کرد. اکنون اسنپدراگون 855 علاوه بر پشتیبانی از نسل پنجم سیستم های ارتباطی 5G، عملکرد سیستم هوش مصنوعی را بهبود می بخشد.

پردازنده اسنپدراگون 855

اکنون پس از مدت ها انتشار شایعات مختلف، کمپانی کوالکام صبح امروز در طی اجلاس Snapdragon Technology در شهر هاوایی از جدیدترین پردازنده ی خود با عنوان اسنپدراگون 855 رونمایی به عمل آورد و با نام گذاری به طور کامل عنوان اسنپدراگون 8150 حذف نمود. سال قبل پردازنده ی اسنپدراگون 845 هم در طی  برگزاری همین اجلاس رونمایی شده بود. لازم به ذکر است که پردازنده ی جدید اسنپدراگون 855 را نمی‌توان تنها یک ارتقا ساده نسبت به نسل پیشین به حساب آورد. به احتمال زیاد این پردازنده قرار است در اولی گوشی‌ های دارای فناوری 5G مورداستفاده قرار بگیرند و از این نظر اهمیت بسیار زیادی در این دستگاه ها خواهد داشت. کمپانی کوالکام ادعا کرده است که این پردازنده با بهره‌ مندی از سری پنجم شبکه‌ های اینترنتی، از سرعت دانلود چندین گیگابیت در هر ثانیه پشتیبانی به عمل می آورد.

پردازنده اسنپدراگون 855

به این دلیل که کمپانی کوالکام قسمت زیادی از بازار پردازنده های موبایلی را تحت زیر نظر خود دارد، به خصوص ایالات متحده، می‌ توان با اطمینان تمام گفت که کوالکام Snapdragon 855 قرار است در بسیاری از گوشی های پرچمدار اساسی سال آینده میلادی به‌ جز گوشی های آیفون قرار بگیرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: theverge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی کوالکام از پردازنده اسنپدراگون 855 برای دستگاه های 5G رونمایی به عمل آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *