معرفی هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

بالاخره انتظارها و علی الخصوص شایعات به پایان رسید و هوآوی میت 20 و میت 20 پرو رونمایی شد. کمپانی هوآوی یکی از بهترین های عرصه ی تولید گوشی های هوشمند می باشد که بسیاری از کمپانی ها در نوع عملکرد هوآوی مانده اند. فعالیت هوآوی به صورتی است که افراد زیادی تمایل به خرید گوشی های بسیار پیشرفته ی این برند دارند و نوع طراحی آن شبیه به گوشی ها بسیار مدرن می باشد.

شب گذشته کمپانی هوآوی به انتشار شایعات و حدس و گمان های بی‌وقفه در مورد اعضای جدید خانواده‌ی Mate خود پایان داد و در رویدادی که در لندن برگزار نمود، از سری گوشی‌ های مورد انتظار میت 20 و میت 20 پرو را رونمایی کرد. چینی‌ ها ادعا دارند که دستگاه های جدید این کمپانی، با استفاده از پردازنده‌ ی 7 نانومتری کارین 980، دوربین سه‌ گانه و باتری‌ هایی با حجم بالا، می‌ توانند تجربه‌ ی بسیار جذابی را برای کاربران به همراه بیاورند.

هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

کمپانی هوآوی دوربین سه‌ گانه‌ ی استفاده شده در هوآوی پی 20 پرو را با انجام یک سری تغییرات به هوآوی میت 20 و میت 20 پرو آورده‌ است؛ دوربینی بسیار قدرتمند که نتیجه ی همکاری کمپانی هوآوی و لایکا می باشد. دوربین هوآوی میت 20 دارای سه سنسور 16، 12 و 8 مگاپیکسلی می باشد که به‌ ترتیب در پشت لنزهایی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و از نوع 17 میلی‌ متری اولترا واید، گشودگی دیافراگم f/1.8 و از نوع 27 میلی‌ متری در نهایت f/2.4 و 52 میلی‌م تری با زوم اپتیکال 2 برابری می باشد؛‌ در شرایطی که دوربین هوآوی میت 20 پرو در قلب خود از سنسور 40 مگاپیکسلی رنگی با لنز 27 میلی‌ متری و گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور 20 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید 16 میلی‌ متری با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله‌ فوتو 80 میلی‌ متری با گشودگی f/2.4 به همراه زوم اپتیکال 3 برابری بهره می برد.

هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

لنز Ultra Wide کمپانی لایکا با فاصله‌ ی کانونی برابر لنزهای 16 میلی‌ متری Full Frame، میدان دید بسیار عریضی را در اختیار کاربران می گذارد که با استفاده از آن می‌ توان حتی در فضا‌های کم نیز از سوژه‌های بزرگی نظیر هواپیماها، باغ گل ها و یا حتی کوه‌ ها، به طور کامل عکاسی نمود. این کمپانی چینی ادعا دارد که گوشی های سری میت 20 هوآوی اولین گوشی‌ های دنیا به حساب می آیند که از قابلیت عکاسی ماکرو با فاصله‌ ی کانونی 2.5 سانتی‌ متری تا سوژه پشتیبانی می نمایند. با کمک واحد پردازش عصبی دوگانه‌ ی پردازنده ی کایرین 980 یا Dual NPU، دوربین گوشی‌ های خانواده ی میت 20 از ویژگی های بهبودیافته‌ ای مانند هوش مصنوعی با نام Master AI به منظور بهبود خروجی خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید  انتشار اولین تصاویر رسمی هوآوی میت 20 پرو

ویژگی HiVision با استفاده از هوش مصنوعی می‌ تواند با شناسایی کردن همه ی سازه‌ های تاریخی، به طور بی‌ درنگ، اطلاعاتی را در خصوص آن‌ ها ارائه نماید یا با شناسایی کردن کالاهایی خاص، قیمت آن‌ ها را در فروشگاه‌ های اینترنتی نمایش دهد. امکان قابلیت فوکوس خودکار پیش‌ بین AI 4D می‌ تواند با تشخیص دادن سوژه های مختلف به طور همزمان، حرکت آن‌ ها را به شکلی بی‌ درنگ پایش نماید. هوآوی میت 20 و میت 20 پرو با کمک حالت بهبود یافته ی پرتره، می‌ تواند افکت بوکه را پایین و میزان شارپ‌ بودن بیشتری را به تصاویر ارائه نماید.

هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

AI Color نام ویژگی جدیدی است که با شناسایی نمودن اجسام و خطوط اصلی در هر یک از فریم ها، کاربر را به منظور ثبت تصاویر بهتر راهنمایی می نماید. خانواده‌ ی هوآوی میت 20 می‌توانند با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی، پارامترهایی نظیر فام، میزان اشباع رنگ و همچنین روشنایی تصاویر را تغییر دهند و یا با ایزوله‌ نمودن رنگ یک سوژه و اشباع‌ کردن الباقی المان‌ های تصویر، جلوه‌ ای جذاب را به عکس ها ارائه نمایند. ویژگی AI Spotlight به هوآوی میت 20 اجازه می‌ دهد تا با شناسایی نمودن ویدیوهایی با تم مشابه، به طور خودکار از آن‌ ها یک میکس 10 ثانیه‌ ای ایجاد نماید. لنزهای اولترا واید استفاده شده در دوربین اصلی هوآوی میت 20 و میت 20 پرو به این گوشی‌ ها اجازه می‌ دهد تا ویدیو‌هایی با نسبت تصویر سینمایی 21 به 9 را به طور Native ضبط نمایند.

هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *