معرفی نرم افزار و اپلیکیشن Adobe Premiere Rush CC

Adobe Premiere Rush CC

Adobe Premiere Rush CC | برخی از کاربران دستگاه های هوشمند علاقه ی بسیاری به این موضوع دارند که برخی از تصاویر خود را به صورت کلیپ های ویدئویی درآورده و آن ها را در شبکه های اجتماعی منتشر نماید. تا به امروز نرم افزار و اپلیکیشن های بسیاری برای انجام این کار در فروشگاه ها عرضه شده اند ولی هر کدام در یک قسمت مشکلاتی داشتند که غیر قابل اغماض بوده است.

معرفی Adobe Premiere Rush CC

کمپانی Adobe دیشب به طور رسمی، Premiere Rush CC را معرفی نمود، این اپلیکیشن جدید که در حال حاضر برای دسکتاپ و سیستم عامل iOS قابل‌ دانلود می باشد، به شکل ویژه برای کاربرانی طراحی شده است که در فضای مجازی اقدام به تولید محتوای ویدیویی می نمایند. Premiere Rush CC گزینه‌ های متنوعی را برای خروجی گرفتن از ویدیوها ارائه نموده است که به طور ویژه برای همه ی شبکه‌ های اجتماعی مانند ، اینستاگرام، اسنپ‌ چت، توییتر، فیسبوک و ویمیو بهینه‌ سازی شده‌ اند. لازم به ذکر است که نسخه‌ ی اندروید این اپلیکیشن، قرار است در سال 2019 میلادی منتشر گردد.

این اپلیکیشن که با عنوان Project Rush نیز شناخته می‌ شود، در اصل آن‌ سری از کاربران یوتیوب و اینفلوئنسرها را مورد هدف قرار داده که کار خود را اخیرا آغاز نموده اند و تصمیم دارند تا برای ویرایش محتوای ویدیویی خود، از یک اپلیکیشن جامع استفاده نمایند. کمپانی Adobe ادعا دارد که Project Rush می‌تواند نسبت به سایر اپلیکیشن‌ های حرفه‌ای مانند Adobe Priemer Pro، After Facts و Audition پروسه‌ ی ویرایش ویدیو، ساخت موشن های گرافیک و حتی میکس صدا را به سادگی نمایش دهد.

Adobe Premiere Rush CC

این اپلیکیشن ضمن استفاده از بعضی روش‌ ها به منظور ساده نمودن فرآیند ویرایش ویدیو، از قابلیت بسیار جالبی برای کاربران علاقه مند به میکس صدا بهره می برند که با استفاده از آن می‌ توانند به طور خودکار، صدای بک گراند را زمان صحبت کردن اشخاص، تنظیم نماید؛ لازم به ذکر است که این ویژگی Premiere Rush CC از Adobe Sensei منشا می‌ گیرد؛ Adobe Sensei یک فرم‌ ورک مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد که با پلتفرم Creative Cloud همسان سازی شده است و قابلیت های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد.

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن سهام یاب ؛ ابزاری قدرتمند برای خریدران سهام در بورس

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی نرم افزار و اپلیکیشن Adobe Premiere Rush CC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *