معرفی مدل های جدیدی از HTC Desire در تایوان

امروز شرکت اچ تی سی در تایوان گوشی های جدیدی از سری گوشی های Desire را معرفی کرد ، این گوشی دو سیم کارته و مدل Desire 700  و مدل 601 است. این مدل ها که شرکت HTC معرفی کرده است مانند مدل های Desire 300 و 601 تقریبا در حد وسط کیفیت قرار دارند.

htc-desire-700

همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید مدل Desire 700 یک گوشی دو سیم کارته است که درون آن یک صفحه نمایش 5 اینچی qHD قرار داردکه تراکم پیکسلی آن 540 در 960 است .  پردازنده این تلفن چهار هسته ای با قدرت 1.2 گیگاهرتز و رم 1 گیگابایتی و حافظه 8 گیگابایتی دارد که از طریق یک درگاه میکرو می توان حافظه را افزایش داد.

در پشت این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد که کل نرم افزار این گوشی از اندروید پشتیبانی می کند که قرار است قیمت این گوشی 470 دلار باشد که قیمت بسیار بالایی در این رده از گوشی های هوشمند است.

htc-desire-501

شکل بالا نیز گوشی Desire 501 را نشان می دهد که دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی و پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی است که در کنار آن رم 1 گیگابایتی و حافظه 8 گیگابایتی قرار دارد. دوربین این گوشی مانند گوشی قبلی 8 مگاپیکسلی است و مانند سایر مدل هایی که از قبل ساخته شده است این مدل نیز از اندروید پشتیبانی می کند.

Desire 501 قرار است به قیمت 344 دلار وارد بازار شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نام HTC One A9 برای گوشی 10 هسته ای Aero تصویب شد

نظرات در مورد : معرفی مدل های جدیدی از HTC Desire در تایوان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *