معرفی مبل هوشمند ال جی

مبل هوشمند ال جی

مبل هوشمند ال جی | هر روز دنیای دیجیتال در حال پیشرفت می باشد و بسیاری از کمپانی ها در تلاش هستند تا جدیدترین تکنولوژی ها را به کاربران عرضه نمایند. پس از ارائه ی تکنولوزی های جدید در قالب گوشی هوشمند و حتی اسپیکر این بار نوبت به وسایل منزل رسیده است و کمپانی ال جی این بار یک مبل هوشمند را عرضه نموده است.

مبل هوشمند ال جی

به تازگی پشتی تعداد زیادی از صندلی‌ ها و مبل ها را می‌توان تنها با استفاده از اهرم‌ های بخصوصی عقب جلو نمود ولی تنها دو روش محدود برای این قابلیت تعریف شده است. اکنون کمپانی ال جی در تلاش است تا با همکاری یک برند مبل ایتالیایی، سیستمی جدید در پیش بگیرد. به همین علت از مبل هوشمند جدید خود با نام Colosseo رونمایی به عمل آورده است.

این مبل هوشمند در طی نمایشگاه مفهوم زندگی هوشمند مربوط به سری کالاهای سیگنچر ال جی، رونمایی شده و در اصل جز تعداد کمی از مبل‌ های هوشمند جالب جهان به حساب می آید. کمپانی ال جی برای اینکه به صفت هوشمند این مبل معنا بخشد، یک اسپیکر بلوتوثی و همچنین یک کنترلر لمسی نیز در آن تعبیه نموده است. به علاوه، مبل هوشمند Colosseo می تواند که به همه ی دیوایس‌ های خانه‌ ی هوشمند کاربر متصل گردد و نمایی از یک زندگی در آینده را برای فرد به ارمغان بیاورد.

مبل هوشمند ال جی

به طورکلی می‌ توان این مبل را در 5 حالت و یا سناریو متفاوت استفاده نمود و زاویه‌ های اساسی این مبل را تغییر داد. این 5 حالت شامل حالت مطالعه، حالت استراحت، حالت تماشای تلویزیون، گوش دادن به موزیک و توقف یا Pause می باشد. بر همین اساس کاربر می‌ تواند با استفاده از اپلیکیشن ال جی سیگنچر یا با استفاده از دستیار صوتی هوشمند گوگل در تلویزیون و اسپیکر ال جی، حالت‌های این مبل هوشمند را تغییر دهد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی گوشی جدید ال جی : LG Aristo

نظرات در مورد : معرفی مبل هوشمند ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *