معرفی فبلت شیائومی می میکس 2

می میکس 2

در سال های گذشته شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند بسیار خوب فعالیت کرده و با تولید محصولات با کیفیت بازار گوشی را بسیار داغ کرده اند. یکی از این محصولات که توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان گجت ها برای خود فراهم کند , فبلت می میکس 2 شرکت شیائومی است که تقریبا یک سال از تولید آن می گذرد.

در طراحی این فبلت از یک قاب از جنس سرامیک که ضد خش نیز می باشد برای قسمت پشتی استفاده شده است. شیائومی برای صفحه نمایش از  Gorilla Glass 4 استفاده کرده که بسیار مناسب بوده و کیفیت صفحه نمایش را ارتقا داده است. قاب اصلی از جنس فلز بوده و بسیار مقاوم و محکم می باشد. اندازه صفحه نمایش 5.99 اینچ بوده و دارای رزولوشن بالایی برابر با  1080 در 2160 پیکسل می باشد که به تصویر کیفیتی عالی بخشیده است. رنگ ها بسیار واضح و طبیعی بوده و از درخشندگی خوبی برخوردار می باشد.

می میکس 2

باتری این فبلت مقاوم بوده و از قدرت بالایی بهره مند است , توان باتری حدود  3400 اعلام شده و بدون اتصال به اینترنت می تواند یک روز کامل گوشی را روشن نگه دارد. دوربین این گجت خوب بوده و دوربین اصلی آن 12 مگا پیکسلی می باشد. از ویژگی های این گوشی می توان به سنسور تشخیص چهره و لرزش گیر اوپتیکال 4 بعدی اشاره کرد. تنها ایرادی که این دوربین دارد این است که فقط در محیط با نور زیاد و قوی عکس های خوبی می گیرد و در محیط هایی که نور ضعیف داشته و تاریک است عکس ها کیفیت خوبی ندارند. دوربین سلفی نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و رنگ و نور پردازی آن ها خوب است.

به طور کلی می توان گفت این فبلت یک گوشی با ویژگی ها و قابلیت هایی است که  اکثر نیاز های کاربران را بر طرف می کند , عمر بالای باتری این فبلت , کیفیت بدنه عالی , دوربین های قوی , حافظه داخلی قابل توجه , عملکرد فنی بالا برخی از ویژگی هایی است که شاید این گوشی را مناسب قیمت دو میلیون و سیصد هزار تومانی کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رابط کاربری شیائومی MIUI 14 معرفی شد

نظرات در مورد : معرفی فبلت شیائومی می میکس 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *