معرفی سامسونگ گلکسی جی7پلاس با دوربینی دوگانه

گلکسی جی7 پلاس

سامسونگ در روز گذشته به صورت رسمی از گوشی گلکسی جی 7 پلاس رونمایی کرد. 

این در حالی است که گلکسی جی 7 پلاس به عنوان دومین گوشی با دوربین دوگانه به شمار می رود.هنوز مدت زمان زیادی از معرفی نوت8 نگذشته است که سامسونگ دومین گوشی خود را با بهره گیری از دوربین دوگانه با نام گلکسی جی 7 پلاس معرفی کرده است.

قیمت گلکسی جی 7 پلاس

متاسفانه این گوشی از دسته گوشی های ارزان قیمت نخواهد بود و مطابق خبرهای که به گوش رسیده است این گوشی قیمتی معادل 390دلار خواهد داشت.

البته بنابر گفته های سامسونگ افرادی که پیش از 26 شهریور اقدام به خرید این گوشی نمایند ، یک هدفون بی سیم یو فلکس سامسونگ به ارزش 75 دلاری نیز دریافت می نمایند.

زوم تکگلکسی جی 7 پلاس 

این گوشی جز یکی از گوشی های میان رده به شمار می آید که از مدل از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای هلیو پی ۲۰ مدیاتک با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز استفاده می نماید و همچنین دارای یک رم 4 گیگابایتی است. این گوشی از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می نماید و همچنین حافظه درونی آن نیز 32 گیگابایت خواهد بود.

گلکسی جی 7 پلاس به عنوان دومین گوشی می باشد که دوربین دوگانه دارد.

جی 7 پلاس دارای بدنه تماما آلومینیوم می باشد و در پشت گوشی یک دوربین دو گانه تعبیه شده است ؛ این دوربین از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و لنزی با نسبت کانونی f/1.7 تشکیل شده که سامسونگ برای گرفتن عکس های سلفی در بالای صفحه نمایش جی 7 پلاس دوربینی را با حسگر 16 مگاپیکسلی جای گذاری نموده است.

البته این گوشی جدید سامسونگ ویژگی های دیگری مانند حسگر اثر انگشت ، پشتیبانی از دو سیم کارت ،  نمایشگری ۵.۵ اینچی با دقتی فول اچ دی  ، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ، دستیار صوتی بیکسبی و همچنین برخورداری از اندروید ۷.۰  را داشته است. 

اگر می خواهید روزانه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید با زوم تک همراه باشید. 

4.8/5 - (10 امتیاز)

بیشتر بخوانید  سامسونگ در حال توسعه نمایشگر اولد با پیکسل های واقعی

نظرات در مورد : معرفی سامسونگ گلکسی جی7پلاس با دوربینی دوگانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *