معرفی رسمی هوآوی میت بوک 13

هوآوی میت بوک 13

هوآوی میت بوک 13 | کمپانی هواوی علاوه بر اینکه در عرصه ی گوشی های هوشمند خوش درخشیده است، در زمینه ی لپ تاپ نیز تصمیم دارد تا به عنوان یکی از برندهای بسیار قدرتمند فعالیت نماید. ابن کمپانی پیشتر نیز اقدام به تولید لپ تاپ کرده بود ولی این بار با تولید هوآوی میت بوک 13 (Huawei MateBook 13) به طور رسمی وارد این عرصه شد و قابلیت های خود را به نمایش گذاشت.

هوآوی میت بوک 13

لپ تاپ های کمپانی چینی هوآوی هوآوی، هم اکنون خط تولید نهایی خود را  که شامل میت‌ بوک X پرو، میت‌ بوک X، میت‌ بوک D، میت‌بوک E و … می باشد، شکل داده است و امروز، این کمپانی از میت‌ بوک 13 جدید در یک موسسه‌ ی تحقیقاتی رسما رونمایی به عمل آورد. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر تمام‌صفحه باریک می باشد که از یک طراحی بسیار ظریف و زیبا بهره مند است، سطح این لپ تاپ از یک آلیاژ آلومینیوم فشرده‌ شده در ترکیب با سرامیک تولید شده و دارای یک بدنه خمیده می باشد که با یک تراش CNC کامل می گردد؛ همین مسئله به این لپ تاپ ظاهری پرچمدار و گران‌ قیمت بخشیده است. هوآوی میت بوک 13 در سه رنگ تولید خواهد شد که شامل رنگ های خاکستری فضایی عمیق، نقره‌ ای ماه و رنگ طلایی پودر گیلاس می باشد.

این لپ تاپ جذاب هواوی حداکثر دارای 1.28 کیلو‌گرم وزن دارد و ضخامت آن فقط 14.9 میلی‌ متر می باشد. کمپانی هواوی تصمیم دارد تا محصولات خود را با اپل مقایسه نماید. در قیاس با مک‌ بوک ایرجدید این کمپانی که اخیرا عرضه شده است، این لپ تاپ ۳۰ گرم سنگین‌ تر می باشد ولی 0.7 میلی‌ متر نازک‌ تر است. در‌کل 6 درصد از مک‌ بوک ایر کوچک‌ تر می باشد. میت‌ بوک 13 یک لپ تاپ سنتی است که دارای یک نمایشگر 13 اینچی از نوع IPS با رزولشن 2160 در 1440 می باشد؛ این نمایشگر دارای نسبت تصویر 3:2 بوده که از رنگ‌ های طیف sRGB به‌ طور کامل پشتیبانی به عمل می آورد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  آنباکسینگ لپ تاپ میت بوک دی 15

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gizchina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی رسمی هوآوی میت بوک 13

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *