معرفی تبلت گلکسی بوک 2 سامسونگ

گلکسی بوک 2 سامسونگ

گلکسی بوک 2 سامسونگ | یکی از تکنولوژی های برتر امروز تبلت های ویندوزی می باشند که با وزن کم خود قابلیت های یک لپ تاپ را به کاربران خود ارائه می دهند و به راحتی قابل حمل هستند. در این میان کمپانی سامسونگ نیز از تبلت ویندوزی جدید خود با نام گلکسی بوک 2 رونمایی به عمل آورد.

گلکسی بوک 2 سامسونگ

در اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه تعداد زیادی از گوشی های هوشمند رونمایی شدند و یا قرار است در روزهای آینده رونمایی گردند ولی در این میان نباید از تبلت‌ ها غافل شوید. تاکنون کمپانی مایکروسافت از سرفیس پرو 6 رونمایی به عمل آورد و گوگل پیکسل اسلیت را معرفی کرد. به زودی نیز قصد دارد در تاریخ 8 آبان، کمپانی اپل نیز از آیپد‌های نسل جدید خود رونمایی به عمل آورد ولی دیروز نوبت به کمپانی سامسونگ رسیده بود تا از تبلت جدید خود یعنی گلکسی بوک 2 رونمایی کند. از نظر طراحی ظاهری این تبلت هوشمند تفاوت بسیاری زیادی با نسخه‌ ی قبلی خود نداشته است ولی بعضی از تغییرات جزئی ظاهری در طراحی مستطیلی شکل شدن این تبلت می باشد که گویا کمپانی سامسونگ در این خصوص بر خلاف نوع طراحی های این روز‌ها عمل نموده و توجه زیادی به قاب‌ های بدون حاشیه نداشته است.

گلکسی بوک 2 سامسونگ

در پنل پشتی این تبلت ولی چند تغییر اساسی قابل مشاهده می باشد. البته این تغییرات سبب نشده است تا گلکسی بوک 2 طراحی منحصر به فردی را ارائه داده باشد و کاملا برعکس به دلیل استفاده از یک پایه‌ در پنل پشتی آن را بسیار شبیه به سرفیس بوک های کمپانی مایکروسافت کرده است. این تبلت هوشمند از صفحه نمایشی 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل استفاده می کند و همچنین به اسپیکرهای AKG تجهیز شده است. پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون 850 با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ ی داخلی 128 گیگابایتی SSD به عنوان پارامترهای اصلی قدرت داخلی این تبلت به حساب می آیند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی تبلت سامسونگ گلکسی view 2

نظرات در مورد : معرفی تبلت گلکسی بوک 2 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *