معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای وبلاگ نویس ها

اگر وبلاگ نویس باشید، فقط انتخاب سرویس دهنده وبلاگ مهم نیست بلکه اپلیکیشن های ارائه داده شان هم مهم است. چرا که امروزه با در دسترس داشتن اینترنت می توان از طریق گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های مجهز هر موضوع روزمره ای را پست و ارسال کرد. بنابراین ما در این مقاله به بهترین اپلیکیشن های وبلاگ نویسی می پردازیم تا در صورت نداشتن کامپیوتر و لپ تاپ بتوانید وبلاگتان را بروز نگه دارید.

Blogger

lk

اپلیکیشن رسمی “Blogger” به شما اجازه داده تا پست ایجاد کنید و آن را به عنوان پیشنویس ذخیره کرده یا بلافاصله منتشر کنید. شما قابلیت ویرایش پست، مشاهده فهرست پست های ذخیره یا منتشر شده، تغییر حساب کاربری، گذاشتن تصویر از گالری، اضافه کردن برچسب و مکان به پست هایتان را دارید.

تنها مسئله ای که ممکن است برای iOS ای ها آزاردهنده باشد این است که این اپلیکیشن هنوز برای آن ها ارائه داده نشده اما می توانند از مرورگر Blogger بهره مند شوند.

WordPress

wp

“WordPress”، ایجاد و خواندن محتوا، ویرایش و انتشار پست ها را ساده تر کرده است. همچنین شما قابلیت بررسی آمار وبلاگتان را دارید. این برنامه (ورژن 3.5 و بالاتر) سایت های WordPress.com و WordPress.org را پشتیبانی می کند.

SupaReada

lp

یک راه آسان و برتر برای وبلاگ نویسی بهره مند شدن از اپلیکیشن “SupaReada” است. این برنامه قابلیت های متعددی اعم از دنبال کردن وبلاگ های موردعلاقه، سایت های جدید، دستورالعمل ها، کمیک ها، مجلات، فهرست eBay و بیشتر تا آخرین تاریخ آپدیتشان ارائه می دهد. شما با رفرش (بروزرسانی) یا هربار راه اندازی برنامه می توانید از آخرین اخبار مطلع شوید. همچنین پست هایتان را به اشتراک بگذارید.

Tumblr

o

“Tumblr” نیاز به معرفی ندارد. پرطرفداران ترین سرویس دهی وبلاگ به شما اجازه می دهد تا آنچه که دوست دارید، کشف و خلق کنید. همچنین شما با اضافه کردن عکس متحرک، متن، ویدیو، صوت و… قادر به بیان احساساتتان خواهید بود.

موضوعات وبلاگرهای Tumblr ای به هنر، موسیقی، کمدی، طراحی، فلسفه، سیاست، علم، ورزش و بسیاری از موضوعات تصادفی دیگر اختصاص داده شده است.

Bloglovin

rs

“Bloglovin” برای کشف و خواندن وبلاگ ها در زمینه مد، تغذیه، سفر و موضوعات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به شما کمک می کند تا وبلاگ های موردعلاقه و یوتیوب لاگرها را دنبال کنید. و مهم نیست که میزبان وبلاگ های موردعلاقه تان WordPress، Blogger و Tumblr باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای وبلاگ نویس ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *