معرفی اپلیکیشن Wallpaper Maker

اپلیکیشن Wallpaper Maker

اپلیکیشن Wallpaper Maker | اساسا افرادی که یک گوشی جدید خریداری می کنند قصد دارند که میزان کیفیت تصویر آن را بررسی نمایند. این کیفیت تصویر و یا بهتر است بگوییم صفحه نمایش گوشی هوشمند یکی از پارامترهای اصلی می باشد. در این میان کاربران این نوع گوشی های هوشمند به دنبال اپلیکیشن های تصاویر پس زمینه می گردند. امروز قصد داریم که اپلیکیشن Wallpaper Maker را برای کاربران آیفون معرفی نماییم.

اپلیکیشن Wallpaper Maker

اپلیکیشن Wallpaper Maker به کاربران کمک می‌ کند تا برای دستگاه های هوشمند مبتنی بر سیستم‌ عامل iOS‌، تصاویر پس زمینه ی سفارشی بسازند. استفاده از این برنامه بسیار آسان می باشد و می‌ توانید تصاویر پس‌زمینه‌ ای متفاوت و جذابی برای خود ایجاد نمایید. بیشتر از 1000 تصویر پس‌ زمینه در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار داده شده است. پس از انتخاب تصویر به آسانی می‌ توانید فونت مورد نظر خود را مشخص نموده و به صورت دلخواه تصاویر بکگراند خود را شخصی‌ سازی نمایید. اپلیکیشن Wallpaper Maker به کاربران این امکان را می‌ دهد که مونوگرام اختصاصی خود را به سلیقه‌ ی خودشان طراحی نمایند.

اپلیکیشن Wallpaper Maker

همانطور که گفته شد در طی این اپلیکیشن بیش تر از هزاران تصویر در قالب مجموعه‌ های مختلفی شامل گل، عشق، طبیعت و … دسته‌ بندی شده است. به استفاده از رابط کاربری ساده‌ ی آن، کاربران می‌ توانند از میان مجموعه‌ های در دسترس، تصاویری را که به آن علاقه‌ دارید را انتخاب نمایید. همچنین اپلیکیشن Wallpaper Maker دارای بیش از 100 فونت مختلف و متنوع می باشد و برای هر سلیقه‌ ای تصویر و فونت خاص را ارائه می نماید. استفاده از فونت‌ ها و تصاویر رایگان بوده و احتیاجی نیست که کاربران هیچگونه هزینه‌ ای بپردازند.

اپلیکیشن Wallpaper Maker

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  14 ترفند گوگل مپس که نمی دانستید - قسمت سوم (آخر)

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن Wallpaper Maker

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *