معرفی اپلیکیشن PhotoScan

PhotoScan

اپلیکیشن PhotoScan | قطعا برای شما نیز این مسئله پیش آمده است که روزی با مشاهده ی آلبوم قدیمی و دوران کودکی خود خلوت کرده باشید و دوست داشته باشید تا برخی از تصاویر این آلبوم را در هر کجا کنار خود داشته باشید. این مسئله برای افراد شاید هزینه بردارد باشد، زیرا برای اینکه بتوانید تصویر چاپ شده ی خود را به یک تصویر دیجیتال تبدیل نمایید، حتما باید از یک اسکنر بزرگ استفاده کنید تا تصاویر شما را اسکن کرده و به یک فایل دیجیتال تبدیل نماید.

اپلیکیشن PhotoScan

در این میان برخی از تصاویر بقدری برای شما ارزشمند هستند که واقعا دوست ندارید کسی این تصاویر را غیر از شما ببیند و به قدری کاغذ آن ها با مشکل رو به رو شده است که شاید نتوانید به هیچ عنوان آن را اسکن کنید. قطعا در این شرایط آرزویی که می کنید این سات که ای کاش راهی بود تا بتوانید تصویر چاپ شده ی خود را بدون استفاده از اسکنر به یک تصویر دیجیتال تبدیل نمایید …

باید اکنون بگوییم که دیگر این آرزوی شما در حد یک آرزو باقی نمی ماند، چرا که کمپانی گوگل اپلیکیشنی با نام PhotoScan را به منظور تبدیل تصاویر چاپ شده به تصاویر دیجیتال ارائه داده که تنها کافیست این اپلیکیشن را در گوشی هوشمند خود نصب نمایید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که دئربین گوشی خود را مقابل تصویر چاپ شده بگیرید، طوری که دایره های روی صفحه نمایش در جای مشخص خود قرار بگیرند.

یک قابلیت جالبی که در خصوص این اپلیکیشن وجود دارد این است که با استفاده از یادگیری ماشین برای حذف بازتابش نور بر روی عکس های براق استفاده می کند و دیگر تصویر دیجیتالی دریافت شده بازتابش نور ندارد. کمپانی گوگل این اپلیکیشن را به گونه ای طراحی نموده است که با Google Photos تعامل مناسبی دارد و در نتیجه تمامی تصاویری که از این طریق ذخیره می شود از نظر مکان و چهره دسته بندی می شوند.

قابلیت های شاخص PhotoScan

  • چرخش اتوماتیک تصویر و قرار گیری سوژه ی عکاسی در جهت دست
  • برش گوشه های تصویر به صورت اتوماتیک و با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره
  • اسکن مستطیل شکل و مستقیم با استفاده از اصلاح زاویه
  • ارائه ی آموزش گام به گام اسکن برای ثبت تصاویر بدون انعکاس
بیشتر بخوانید  بررسی و معرفی اپلیکیشن ایزی پی (Ez Pay)؛ پرداخت عوارض آزاد راهی، خرید بلیط مترو و ...

دانلود

برای دانلود کلیک کنید

 

برای معرفی اپلیکیشن های بیشتر با زوم تک همراه باشید …

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن PhotoScan

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *