معرفی اپلیکیشن Appscope

Appscope

اپلیکیشن Appscope | هر روز با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت دنیای اپلیکیشن ها نیز تغییر می نماید و بسیاری از افراد برای انجام امور روزانه ی خود بیشتر به اینترنت وابسته می شوند. در این میان باید اپ استورهایی نیز شکل بگیرند تا افراد بتوانند به آسانی از آن ها برای اطلاع از جدیدترین اپلیکیشن های آنلاین و بخصوص اپلیکیشن های آنلاین از آن ها استفاده نمایند. اکنون به معرفی اپلیکیشنی با نام Appscope خواهیم پرداخت که در واقع فروشگاهی برای اینگونه اپلیکیشن های آنلاین می باشد.

اپلیکیشن Appscope

اخیرا معنای جدیدی در دنیای تکنولوژی شکل گرفته است که از آن ها با نام وب اپلیکیشن‌های پیشگام یاد می‌ شود. اساس این اپلیکیشن‌ ها که نسل جدیدی از اپلیکیشن های تحت وب هستند، با دریافت بروزرانی های فراوان، دقیقا همانند یک اپلیکیشن بومی رفتار می نمایند و به منظور استفاده از آن‌ها احتیاجی به دسترسی به اینترنت وجود ندارد. یکی از ویزگی های قابل‌ توجه این نوع اپلیکیشن ها نسبت به اپلیکیشن‌ های بومی، حجم بسیار کم آن‌هاست.

در نتیجه اساسا کاربرانی که دائما با مشکلی به‌ نام مدیریت حافظه روبرو می باشند، می‌ت وانند از چنینی اپلیکیشن‌ هایی با خیال راحت استفاده کنند. از سایر قابلیت های خوب این‌ اپلیکیشن‌ ها، اجرای به دور از نوع سیستم‌عامل می باشد که به این ترتیب، فرقی نمی کند از چه دستگاهی و با چه سیستم‌ عاملی و با چه ابعاد نمایشگری استفاده می نمایید؛ وب اپلیکیشن‌ های پیشگام خود را با هر شرایطی مطابقت می دهند.

Appscope

این اپ استور که خود نیز یک وب اپلیکیشن پیشگام می باشد، Appscope نامیده می شود. با استفاده از Appscope شما می‌ توانید به جمع بزرگی از اپلیکیشن های این‌ چنینی دسترسی پیدا کنید و از قابلیت های آن‌ ها به همراه حجم بسیار پایین آن ها لذت ببرید. با ورود به این استور، طراحی ساده و همچنین زیبای آن توجه تان را به خود جلب نمایید. تیم توسعه‌ دهنده‌ ی اپلیکیشن Appscope تلاش کرده اید تا تمامی المان‌ ها را در دسترس‌ ترین شرایط ممکن قرار دهند؛ به همین جهت، کاربر راه سختی را برای پیداکردن ویژگی های مورد نظر خود در پیش نخواهد داشت؛ البته در این میان نبود ن قسمت جداگانه برای دسته‌بندی‌ ها و قرارگیری آن در بخش جستجو، یکی از نکات منفی اپ استور Appscope به حساب می آید.

بیشتر بخوانید  چرا نباید از اپلیکیشن های Task Killer استفاده کنیم؟

کاربران اپلیکیشن Appscope در صفحه‌ ی ابتدایی می‌ توانند به بهترین اپلیکیشن‌ ها و اپلیکیشن‌ های جدید دسترسی یابند ولی در صورتی که تصمیم به پیدا کردن اپلیکیشنی در دسته‌ بندی‌ خاص دارند، می‌ توانند از بین دسته‌ بندی‌ هایی مانند بازی ها، ابزار آلات، موسیقی، سفر، سبک زندگی، غذا، ورزشی و …، به انتخاب اپلیکشن موردنظر خود بپردازند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن Appscope

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *