معرفی اپلیکیشن 4D live Wallpaper

اپلیکیشن 4D live Wallpaper

اپلیکیشن 4D live Wallpaper | اساسا برخی از کاربران علاقه بسیار زیادی به تغییر پس زمینه ی گوشی هوشمند خود دارند و همیشه به دنبال اپلیکیشن هایی هستند که بهترین تصاویر را برای آن ها فراهم نماید. در این میان اپلیکیشن های بسیاری تولید شده اند و در پلی استور اندروید موجود هستند ولی پس از نصب این اپلیکیشن ها ممکن است با تصاویر جذاب و کارآمد روبرو نشوید. امروز در این بخش تصمیم داریم که به معرفی اپلیکیشن 4D live Wallpaper بپردازیم که به عنوان یکی از اپلیکیشن های اصلی در زمینه ی تولید پس زمینه های با کیفیت می باشد.

اپلیکیشن 4D live Wallpaper

افزایش میزان وضوح تصویر در گوشی ها و گجت های هوشمند کنونی، تأثیر خیلی زیادی در ارتقا میزان تجربه‌ ی کاربران گذاشته است. با تمامی این اوصاف، انتخاب تصاویر جذاب، زیبا و خیره‌ کننده به‌ عنوان تصویر پس زمینه، در زمینه ی صفحه‌ نمایش نقش بسیار مهمی دارد. تنها با یک گردش ساده در فروشگاه‌ های اپلیکیشن سیستم عامل های مختلف، به آسانی می‌ توان به تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ های تصویر پس زمینه دسترسی یافته اند ولی نقطه‌ ی مشترک میان تمامی آن‌ ها، سبک تصاویر می باشد که تمامی آن ها در قالب تصاویر دو بعدی می باشند.

اپلیکیشن 4D Live Wallpaper که توسط شرکت هلکترون‌ سافت توسعه یافته است، تصاویر پس زمینه‌ را به‌ شکل 4 بعدی و با افکت عمق نمایش می دهد. اپلیکیشن 4D Live Wallpaper با استفاده از سنسورهای حرکتی گوشی هوشمند شما، حرکت های گوشی هوشمند شما را رصد می نماید و بر همین اساس آن به تصاویر عمق می بخشند؛ دقیقا همانند تابلوهای سه‌ بعدی که با تغییر دادن زاویه‌ی دید، تصاویر موجود در تابلو نیز تغییر حالت می‌ دهند.

اکنون چنین اپلیکیشنی به گوشی‌ های اندرویدی راه یافته است و کاربرانی که دوست دارند جلوه‌ ی جذابی به صفحه‌ نمایش گوشی هوشمند خود بدهند، می‌ توانند به راحتی از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

 

برای دانلود کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی اپلیکیشن NASA Selfies

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن 4D live Wallpaper

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *