معرفی اپلیکیشن جدید سونی برای گیمر ها

ps4

به تازگی نرم افزار جدید توسط شرکت سونی برای علاقه مندان به گیم و طرفداران پلی استیشن 4 برای سیستم عامل های اندروید و IOS منتشر شد که این امکان را برای گیمر ها فراهم می کند که با دوستان گیمر خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند و حتی دوستانی جدید با سلیقه بازی یکسان پیدا کنند ( در سبک های مختلف )

این برنامه که مشابه یک مسنجر است ولی فقط مخصوص گیمر ها و طرفداران آن است و به شما این امکان را میدهد در موضوع های مختلف و بازی ها با هم ارتباط برقرار کنید و نظرات خود را در مورد بازی مورد علاقه و سایر موارد به اشتراک بگذارید.

در این برنامه کاربر می تواند گروه هایی با سلیقه خود جستجو و پیدا کنید.برای مثال می تواند دنبال یک گروه به خصوصی از یک بازی بگردد و به جمع آن ها بپیوندد تا از اخبار آن بازی و سایر موارد مطلع شود.این برنامه به کسانی که در کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس استفاده می کنند پیشنهاد می شود.

در ادامه اگر قصد ثبت نام در این جامعه بازی های رایانه ای شرکت سونی را دارید می توانید از لینک های زیر اقدام به دانلود اپلیکیشن PlayStation Communities کنید ولی قبل از دانلود به سیستم عاملی که قصد نصب بر روی آن را دارید دقت کنید.

دانلود PlayStation Communities برای کاربران IOS

کاربران گوشی های آیفون دقت داشته باشید که این ورژن با نسخه IOS 8 به بالا را پشتیبانی می کند و حتی آن را می توان بر روی ipad و ipod نیز نصب کرد.

دانلود PlayStation Communities برای کاربران Android

کاربران اندروید دقت داشته باشید که این ورژن از نرم افزار تنها بر روی سیستم عامل 4.1 به بالا قابل اجرا و نصب می باشد.پس قبل از دانلود برنامه در قسمت Setting و با فشردن گزینه about phone از این که گوشی شما این اپلیکیشن را پشتیبانی می کند مطلع شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  چند ویژگی Z3 که هر کسی باید بداند

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن جدید سونی برای گیمر ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *