معرفی انواع ماشین لباسشویی پرطرفدار

معرفی انواع ماشین لباسشویی پرطرفدار

ماشین لباسشویی پیش از آن‌که یک کالای لوکس محسوب شود، به‌عنوان یک نیاز اساسی برای هر خانه‌ای به شمار می‌رود. انتخاب محصول مناسب برای خانۀ شما نیازمند توجه به نکات مهمی است که تا به درستی دریابید که کدام نوع ماشین لباسشویی برای نیازها و سبک زندگی شما مناسب است.

برای انتخاب و خرید هوشمندانۀ این وسیله باید در مرحلۀ اول نیازهای سبک زندگی خودتان، میزان آب و برق مجاز مصرفی‌، کیفیت و امکانات ماشین لباسشویی مورد نظر، محل نصب و حجم دستگاه را در نظر بگیرید و اطلاعات درستی دربارۀ هر یک از این موضوعات در اختیار داشته باشید.

همچنین توجه به بودجه‌ای که برای خرید ماشین لباسشویی در اختیار دارید نیز انتخاب را از بین انواع آن برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا به معرفی انواع ماشین لباسشویی با قیمت مناسب بپردازیم و نکات کاربردیی جهت خرید این محصول ضروری زندگی را با شما مرور کنیم؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع کلی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی به طور کلی به‌عنوان وسیله‌ای برای مصرف خانگی و شست‌و‌شوی راحت‌تر لباس طراحی و تولید شد. در سال‌های اخیر و با پیشرفت شگرف فناوری، در تکنولوژی به کار گرفته شده در تولید این محصول، به تمامی نیازهای مشتریان در هنگام شست‌وشوی لباس‌ها مانند خیساندن، مراحل شستن و آبکشی توجه زیادی شده است.

به‌طور کلی ماشین لباسشویی‌ها به دو دستۀ زیر تقسیم می‌شوند:

  • ماشین لباسشویی دوقلو و پرتابل (درب از بالا)
  • ماشین لباسشویی اتوماتیک (درب از جلو)

برندهای مختلف جهان در طی این سال‌ها به استفاده از فناوری‌های نوین و طراحی‌های متنوع نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و امروزه شاهد انواع ماشین لباسشویی با امکانات و قیمت‌های مختلف هستیم.

با توجه به استقبال مشتریان از خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک (درب از جلو)  در ادامه به مزایای این محصول پرفروش خواهیم پرداخت.

معرفی انواع ماشین لباسشویی پرطرفدار

انواع ماشین لباسشویی پرطرفدار ایرانی

طی یک دهه اخیر با توجه به گسترش تحریم‌ها و افزایش صعودی قیمت محصولات برقی خانگی، استفاده از محصولات با برندهای ایرانی مورد استقبال مصرف‌کنندگان و خریداران لوازم برقی خانگی قرار گرفته است. در این بخش به بررسی اجمالی برخی از برندهای پرطرفدار ایرانی خواهیم پرداخت.

ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما به‌عنوان یکی از برندهای مطرح لوازم برقی خانگی در بازار ایران شناخته شده است. ماشین لباسشویی‌های‌ این برند با به‌کارگیری قطعات باکیفیت که همگی در ایران تولید می‌شود، در مدل‌های متنوعی طراحی و به بازار عرضه می‌شوند.

ماشین لباسشویی درب از جلو و ماشین لباسشویی دو قلو درب از بالای پاکشوما دارای ظرفیت متنوعی در حجم‌های 6، 7 ، 8 و 9 کیلویی است. استفاده از تکنولوژی به‌روز و طراحی زیبای این محصول باعث شده تا به‌عنوان یکی از انواع ماشین لباسشویی پرفروش ایرانی شناخته شود.

ماشین لباسشویی پرطرفدار جی پلاس

جی پلاس به‌عنوان یکی از برندهای مطرح در ایران بوده که زیر نظر شرکت خوش‌نام گلدیران مدیریت می شود. شرکت گلدیران که تا چندی پیش به دلیل عرضۀ محصولات ال‌جی در بازار لوازم خانگی ایران به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست یافته بود، با تشدید تحریم‌ها، خود اقدام به تولید محصولات مرغوب و باکیفیت تحت نام تجاری جی پلاس کرد.

ماشین لباسشویی‌های جی پلاس با بهره‌گیری از فناوری‌های به‌روز جهانی، مصرف بهینۀ برق، کم صدا بودن – به دلیل استفاده از موتورهای اینورتر تسمه‌ای با دور موتور 1200 و 1400 دور در دقیقه – و برنامه هوشمند و خودکار شست‌و‌شوی لباس‌ها به یکی از برندهای محبوب و پرفروش بازار محصولات ایرانی تبدیل شده است.

همچنین طراحی متنوع و زیبای این محصول به همراه قیمت مناسب و مقرون به صرفۀ آن برای خانواده‌های ایرانی نیز باعث جلب نظر بسیاری از خریداران به سوی این برند شده است. توصیه می‌شود شما نیز پیش از اقدام به خرید این محصول، لیست قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس در شوکت کالا را بررسی کرده و از مشاورۀ آنلاین آنها برای انتخاب محصول مناسب کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی زیبای اسنوا

برند اسنوا بیش از یک دهه در زمینۀ ساخت و تولید لوازم خانگی ایرانی سابقه دارد. این کمپانی نیز همانند جی پلاس، با به‌کارگیری موتورهای هوشمند اینورتر به کاهش صدا و لرزش ماشین لباسشویی‌های خود کمک کرده است.

توجه داشته باشید که موتورهای ماشین لباسشویی اسنوا از چین وارد می‌شود و به طور کلی محصولات این برند ایرانی به صورت صد در صدی دارای قطعات ایرانی نیستند. با این وجود کیفیت ایده‌آل و طراحی زیبای ماشین لباسشویی اسنوا و همچنین خدمات پس از فروش این برند باعث جلب نظر بسیاری از خریداران شده است.

ماشین لباسشویی ایرانی پارس خزر

پارس خزر به‌عنوان یکی از برندهای مطرح ایرانی است که در سال‌های گذشته با حمایت برند توشیبای ژاپن در ایران تاسیس و شروع به کار کرده است. پارس خزر با به کارگیری موتور اینورتر میدیا اقدام به تولید ماشین لباسشویی کرد؛ اما خوب است بدانید که دیگر قطعات این محصول در داخل کشور تهیه شده و جهت استفاده در ماشین لباسشویی‌های این برند به کار گرفته می‌شوند. کیفیت مطلوب، طراحی زیبا، تنوع حجم مخزن، صفحه نمایش لمسی و برنامه‌های شست‌وشوی گوناگون همگی از محاسن این محصول پرطرفدار ایرانی به شمار می‌رود.

معرفی انواع ماشین لباسشویی پرطرفدار

ماشین لباسشویی با برند آبسال  

آبسال به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی بوده که همواره یک رقیب جدی برای محصولات خارجی موجود در بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مناسب این محصول سبب شده که تا به امروز این کمپانی سهم فروش خوبی را در بین برندهای دیگر محصولات برقی ایرانی به خود اختصاص دهد.

شست‌وشوی سریع و بدون آسیب به لباس‌ها، قابلیت تنظیم برنامه‌های متنوع شست‌وشو، برخورداری از سیستم عیب‌یابی و … تنها چند نمونه از مزایای این محصول مرغوب ایرانی محسوب می‌شود.

کلام پایانی جهت خرید ماشین لباسشویی مناسب

همانطور که گفته شد ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین لوازم برقی خانگی محسوب می‌شود. از سوی دیگر با توجه به رشد قیمت محصولات برقی خارجی، توجه به محصولات مقرون به صرفه برای خانوار ایرانی بسیار مهم‌تر از پیش شده است.

از این روی در این مطلب تلاش شد تا با معرفی انواع ماشین لباسشویی پرطرفدار به شما کمک کنیم تا با شناخت بهترین برندهای ماشین لباسشویی ایرانی، انتخاب و خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید.

همانطور که در مطلب گفتیم، توجه به ظرفیت و گنجایش ماشین لباسشویی، لزوم اطلاع از میزان مصرف انرژی محصول، توجه به سرعت چرخش موتور، برخورداری از برنامه‌های شست‌وشوی متنوع و … همگی از نکات مهمی هستند که در حین خرید ماشین لباسشویی نیاز است که به آنها توجه ویژه داشته باشید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی انواع ماشین لباسشویی پرطرفدار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *