مشکل نرم افزاری آفیس بر روی کروم بوک ها برطرف شد

آفیس

مشکل نرم افزاری آفیس بر روی کروم بوک : شرکت مایکروسافت که در انواع زمینه ها فعالیت داشت، بسیار فعال بوده و قصد دارد برخی از محصولات خود را ارتقا دهد. همان طور که می دانید این شرکت مجموعه ای از نرم ‌افزار‌ های کاربردی را تحت عنوان آفیس در اختیار کاربران خود قرار می داد , این نرم افزار ها قابل اجرا در سیستم عامل اندروید روت شده نیز بودند.

بسیاری از اپلیکیشن‌ های اندرویدی به خوبی روی کروم بوک ها اجرا شده و کار می کردند اما در کمال ناباوری نسخه‌ اندرویدی نرم‌ افزار آفیس با کروم بوک ها مطابقت نداشته و ناهماهنگ کار می کرد. این امر موجب ناراحتی و نارضایتی کاربران شده بود از این رو مایکروسافت برای رفع این مشکل دست به کار شد. خیلی جالب بود که این موضوع کاملا بدون اطلاع و حرفی از طرف شرکت مایکروسافت انجام شد. بسیاری از کاربران از هماهنگی ناگهانی آفیس با کروم بوک ها متعجب شده و اصلا انتظار این اتفاق را نداشتند.

آفیسوب‌ سایت Chrome Unboxed  که می توان گفت تنها منابع اصلی و معتبر بررسی های انجام شده درباره این مشکلات بود , تست ها و آزمایش های مختلفی را انجام داد , نتایج این بررسی ها نشان داد بیشتر نرم افزار های آفیس از جمله نرم افزار‌های این مجموعه از جمله Word ، Excel و Power Point بدون مشکل عمل کرده و به خوبی اجرا می شوند. این تاییده در سایت Chrome Unboxed بسیاری از کاربران کروم ‌بوک می توانند به راحتی از نسخه های مخصوص دستگاه های خود استفاده کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آفیس 365 ویندوز فون و بروز رسانی جدید

نظرات در مورد : مشکل نرم افزاری آفیس بر روی کروم بوک ها برطرف شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *