مشخصات کلیدی گوشی Moto E7 موتورولا فاش شد

شرکت موتورولا در نظر دارد بزودی میان رده اقتصادی جدیدی به نام Moto E7 را روانه بازار کند. البته در تابستان 2020 بود که شاهد معرفی و عرضه Moto E7 Plus بودیم و حال قرار است سال جاری برند چینی مدل جدیدی را برای انتها سال 2020 در نظر گیرد.

این گوشی هوشمند در واقع نسخه استاندارد Moto E7 Plus است و دارای طراحی جذاب با مشخصات کلیدی قابل توجه خواهد بود. به گزارش نشریه DealnTech، در برخی فروشگاه های آنلاین گوشی Moto E7 رویت شده و احتمالا بزودی معرفی می شود.

مشخصات کلیدی گوشی Moto E7

ابعاد این گوشی 159*76*8.7 میلیمتر است و وزنی 181 گرمی دارد. یک نمایشگر ناچ 6.2 اینچی Max Vision با وضوح HD+ یا رزولوشن 1520*720 پیکسل در کار است. دوربین سلفی که در قسمت ناچ تعبیه شده 5 مگاپیکسلی می باشد.

در قسمت عقب دستگاه دوربین دوگانه منفصل از هم تعبیه شد و فلاش LED هم در کار است. دوربین اصلی عقب 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی دارد. از آنجایی که با نمونه ای اقتصادی رو به رو هستیم، عجیب نیست که موتورولا مشخصات بزرگی به کار نگیرد.

البته دوربین عقب می تواند با وضوح 1080 پیکسل تصویربرداری کند. Moto E7 همچنین 3 گیگابایت رم داشته و از پردازنده اسنپدراگون 632 قدرت می گیرد. البته با حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا نیز می توان آن را خریداری کرد.

Moto E7 با سیستم عامل Android 10 و باتری 3500 میلی آمپرساعتی عرضه خواهد شد. این باتری عمر 2 روزه ای را برای دارندگان موتو ای 7 رقم خواهد زد. پشتیبانی شبکه 4G LTE، وای فای، بلوتوث، جی پی اس، پورت میکرو USB، جک 3.5 میلیمتری هدفون و برخی دیگر، سایر مشخصات موتو ای 7 است.

پیش بینی شده اواخر ماه اکتبر موتورولا Moto E7 را با قیمت 142 دلار عرضه کند. بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند جزئیات کامل این گوشی باقی ماند. شایان ذکر است که ای 7 بخشی از خانواده موتو ای است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دلایلی برای اینکه موتورولا بهتر از گوشی های سامسونگ است

نظرات در مورد : مشخصات کلیدی گوشی Moto E7 موتورولا فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *