مشترکین غیر توییتر بلو یک ماه فرصت دارند از SMS به عنوان 2FA استفاده کنند

مشترکین غیر توییتر بلو یک ماه فرصت دارند از SMS به عنوان 2FA استفاده کنند

احراز هویت دو مرحله ای (2FA) یک لایه امنیتی اضافی است، جدا از نام کاربری و رمز عبور، که برای اطمینان از محافظت از حساب های آنلاین در برابر عوامل مخرب استفاده می شود. در توییتر، این ویژگی را می توان از طریق سه روش مختلف از جمله پیام های متنی، برنامه های احراز هویت و کلیدهای امنیتی استفاده کرد.

با این حال، اکنون توییتر اعلام کرده است که دیگر روش پیام متنی/اس ام اس احراز هویت دو مرحله ای را به همه ارائه نمی دهد. اکنون فقط برای کسانی که اشتراک توییتر آبی دارند در دسترس خواهد بود. این غول رسانه های اجتماعی گفت که این حرکت با توجه به استفاده نامناسب آن توسط بازیگران بد انجام شده است. این شرکت گفت که در دسترس بودن احراز هویت دو مرحله ای پیامک برای Twitter Blue نیز ممکن است بسته به کشور و شرکت مخابراتی متفاوت باشد. داده های خود توییتر نشان می دهد که 74.4 درصد از 2.6 درصد کاربران 2FA آن را از طریق پیامک دریافت می کنند.

اگر مشترک غیر توییتر آبی هستید، 30 روز فرصت دارید تا این روش را غیرفعال کنید و در روش دیگری مشترک شوید. پس از 20 مارس 2023، گزینه ای برای استفاده از این روش برای احراز هویت دو مرحله ای نخواهید داشت زیرا غیرفعال می شود. با این حال، شماره تلفن شما را از حساب توییتر شما جدا نمی کند.

اخیرا، توییتر همچنین یک ویژگی انحصاری را برای مشترکین Blue اعلام کرده است که به آنها اجازه می دهد تا از 4000 کاراکتر در یک توییت استفاده کنند. با این حال، این ویژگی انحصاری فقط برای کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند محدود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  توییتر اکانت های غیرفعال را از ماه دسامبر حذف می کند

نظرات در مورد : مشترکین غیر توییتر بلو یک ماه فرصت دارند از SMS به عنوان 2FA استفاده کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *