مشاهده همه اعضای تلگرام

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

مشاهده همه اعضای تلگرام :

تلگرام برای خیلی از کاربران، دیگر فقط نقش تفریحی ندارد و بسیاری از کاربران هستند که از طریق کانال ها یا گروه های تجاری که خودشان مدیریت این گروه ها را به عهده دارند، کسب درآمد انجام می دهند و در آموزش های قبلی که به روی سایت زوم تک قرار دادیم، سعی کردیم یک سری از ویژگی ها و ترفندهای این برنامه ی پیام رسان را برایتان شرح دهیم.

اکنون قصد داریم روش مشاهده همه اعضای تلگرام ، در کانالی که شما مدیریت آن را به عهده دارید، به تفضیل شرح دهیم. امیدواریم که این آموزش ها برای شما سودمند واقع شود.

 

روش مشاهده همه اعضای تلگرام در کانال

مشاهده همه اعضای تلگرامدر درجه ی اول شما باید مدیر آن تلگرام باشید تا به لیست اعضا دسترسی داشته باشید. اکنون اگر چنین شرایطی دارید، می توانید وارد کانال خود شده و روی نام کانال کلیک نمایید. صفحه برای شما ظاهر می شود که در آن صفحه یک گزینه، با نام Members مشاهده می کنید ( iOS یا اندروید فرقی ندارد). با کلیک به روی این گزینه می توانید افرادی را که در کانال شما عضو هستند مشاهده نموده و حتی پروفایل آنها را بررسی نمایید و یا حتی این دسترسی را دارید که بتوانید از کانال خود حذفشان کنید!.

توجه داشته باشید که فقط می توانید تعداد 200 نفر از اعضا را مشاهده نمایید و در حال حاضر امکان مشاهده ی بیش از 200 نفر برای شما وجود ندارد، یعنی تلگرام هنوز این قابلیت را برای شما فعال نکرده تا به پروفایل همه ی اعضا، دسترسی داشته باشید. (هرچقد در لیست Members پایین تر بروید، پس از مشاهده ی تعداد گفته شده، با پیغام Only the last 200 members are shown here مواجه خواهید شد).

کسانی هم که جزو اعضای عادی هستید، این تعداد را هم اصلا نمی توانند ببینند. به نکته ای هم که باید حتما توجه داشته باشید، این است که برنامه ای برای مشاهده ی همه ی اعضای کانال هم وجود ندارد و به فریب و نیرنگ بعضی از لینک ها در فضای مجازی توجه نکنید.

 

اگر قصد دارید کانال تلگرامی برای خود داشته باشید ولی روش ساخت آن را نمیدانید می توانید این مقاله را در زوم تک مطالعه نمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  تبلیغ رایگان گروه تلگرام

نظرات در مورد : مشاهده همه اعضای تلگرام

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *