فروشگاه کامپیوتر سورس مرکز فروش مودم‌های تی پی لینک و دی لینک

فروشگاه کامپیوتر سورس مرکز فروش مودم‌های تی پی لینک و دی لینک

برندهای زیادی در بازار وجود دارند که انواع مودم را عرضه می‌کنند اما دو برند تی پی لینک و دی لینک از بهترین‌های آن‌ها هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص خرید مودم تی پی لینک همچنین خرید مودم دی لینک صحبت کنیم و با فروشگاه سورس کامپیوتر مرکز فروش این دو برند آشنا شویم.

مودم تی پی لینک

برند تی پی لینک یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده تجهیزات شبکه، انواع مودم و روتر، تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات مخابراتی است که به واسطه مودم‌های وای‌فای خود بسیار معروف شده و در حال حاضر در بیش از ۱۲۰ کشور جهان استفاده کننده دارد. در ایران نیز سورس کامپیوتر یکی از مرکز فروش مودم‌های تی پی لینک می‌باشد. از آنجایی که کیفیت مودم‌های این برند خوب است و قیمت‌های مناسبی هم دارند توانستند در بازار ایران نیز مشتریان زیادی برای محصولات خود پیدا کنند. اگر شرایط و نیاز خود را بررسی کرده‌اید و بر ویژگی‌های مودم مورد نیازتان آگاه هستید، برای انتخاب آن از بین انواع مدل‌های تی پی لینک، درنگ نکنید. مطمئن باشید پس از استفاده، رضایت کافی خواهید داشت.

 مودم دی لینک

برند دی لینک یک برند تایوانی است که از سال ۱۹۸۶ تا به امروز کار خود را در زمینه تجهیزات شبکه و سیستم‌های بی‌سیم آغاز کرده است. این برند با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و آخرین استانداردهای جهانی توانسته محصولات با کیفیت بالایی را ارائه دهد و در سطح بین‌المللی اعتبار زیاد و مشتریان وفاداری را پیدا کند.

مودم تی پی لینک یا دی لینک، کدام بهتر است؟

همان‌طور که گفته شد هر دو برند تی پی لینک و دی لینک بسیار محبوب هستند و درصد بالایی از رضایت کاربران خود را دارند. تفاوت چندانی بین محصولات این دو برند وجود ندارد و در نهایت این شما هستید که باید با توجه به نیازتان و مواردی که در نظر گرفته‌اید، یک مودم از این دو برند محبوب و با کیفیت را انتخاب کنید. هر دو این برندها در بازار بین‌المللی شهرت و اعتبار دارند و در رقابتی جدی با یکدیگر و سایر برندها، محصولات بسیار با کیفیت با قیمت مناسب و عمر طولانی را به بازار عرضه می‌کنند.

 خرید مودم تی پی لینک و دی لینک

هنگام خرید مودم، قبل از اینکه در رابطه با برند آن تصمیم بگیرید، باید چند مورد را برای خودتان مشخص کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به مهم‌ترین‌های آن اشاره کنیم.

  • اولین مورد این است که تا چند دستگاه در آن محیط قرار است که به مودم متصل شوند؛
  • مورد بعدی که حتماً باید مد نظرتان قرار دهید این است که میزان استفاده از آن مودم تا چه حدی است؛
  • اندازه محیطی که مودم در آن استفاده می‌شود چقدر است؛
  • آیا برای مصرف شخصی از آن استفاده می‌کنید یا برای مصارف کاری مانند تأمین اینترنت برای یک اداره یا کافی‌نت مورد استفاده قرار می‌گیرد؛
  • آنتن دهی در منطقه چگونه است؛

همه این‌ها، مواردی است که باید قبل از انتخاب مودم به آن‌ها خوب فکر کنید تا بتوانید یک مودم با ویژگی‌های متناسب با نیازتان پیدا کنید. البته موارد دیگری مانند تعداد پورت‌ها، تعداد آنتن‌ها، پهنای باند و قدرت آنتن دهی مودم نیز بسیار مهم و تأثیرگذار است و هرگز نباید از آن‌ها چشم پوشی کرد.

فروشگاه سورس کامپیوتر https://source-computer.com مرکز فروش و نمایندگی بسیاری از برندها از جمله تی پی لینک و دی لینک است. تنوع محصولات این دو برند فروشگاه سورس کامپیوتر بسیار زیاد است و شما برای هر استفاده می‌توانید مودم مورد نیاز خود را پیدا کنید.

قابل درک است که خرید آنلاین آن هم وسیله‌ای مانند مودم برای بسیاری چالش برانگیز است، اما باید این نکته را ذکر کنیم فروشگاه سورس کامپیوتر کالاهای خود را با گارانتی عرضه می‌کند و برای این‌که مشتریانشان از هر نقطه ایران با خیال راحت به خرید بپردازند، تمامی کالاها علاوه بر ضمانت اصالت کالا، دارای مهلت تست ۷ روزه هستند.

در مواردی که ذکر شد، در صورتی که کالای خریداری شده با مشخصات محصول مطابقت نداشت یا هر مشکل دیگری در کالای ارسال شده وجود داشت می‌توانید کالا را عودت دهید.

منبع: https://source-computer.com/network-equipment/adsl-modem-router/d-link-modem

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروشگاه کامپیوتر سورس مرکز فروش مودم‌های تی پی لینک و دی لینک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *