محدودیت Screen Time سیستم عامل iOS 12 توسط کودکان دور زده شد!

محدودیت Screen Time

محدودیت Screen Time | همانطور که می دانید کمپانی اپل مدتی قبل بروزرسانی iOS 12 را برای کاربران دستگاه های اپلی منتشر کرد و یک سری قابلیت های جدید را به سیستم عامل خود اضافه کرد. یکی از این قابلیت ها Screen Time نام داشت که کاربران می توانستند میزان استفاده از اپلیکیشن های مختلف را در دستگاه های اپلی کنترل نمایند و این قابلیت بخصوص برای والدین کاربرد دارد تا بتوانند کودکان خود را کنترل نمایند.

دور زدن محدودیت Screen Time

اکنون باید این موضوع را پذیرفت که کودکان امروزی در استفاده از تکنولوژی به مراتب از نسل های پیشین خود پیشرفته تر می باشند. در اصل به اندازه ای پیشرفته که از هم اکنون دو روش به منظور کنار زدن محدودیت های قابلیت Screen Time در iOS 12 یافت شده است. Screen Time طوری طراحی شده تا به والدین در کنترل مقدار استفاده ی کودکان از دستگاه های آیفون کمک کند و به آن ها امکان تعیین محدودیت هایی در هنگام استفاده از یک اپلیکیشن را می دهد.

محدودیت Screen Time

گویا یکی از روش های دور زدن این محدودیت ها، بازگردانی زمان آیفون به عقب می باشد تا زمان بیشتری برای استفاده از اپلیکیشن ها فراهم گردد. روش دوم کمی پیچیده تر می باشد ولی کودکی 7 ساله توانست این موضوع را پیدا کند. زمانی که مدت اسکرین تایم آن به پایان رسید و اپلیکیشن هایش قفل شد، این کودک 7 ساله به اپ استور رفته و یک بازی که از قبل نصب شده و البته بعد ها از دستگاه پاک شده اند را با استفاده از آیکون کلاد دانلود می نماید و بازی بدون هیچ مسئله ای اجرا می شود.

لازم به ذکر است که خوشبختانه برای روش دوم روشی وجود دارد که تنها لازم است به منوی محدودیت ها در اسکرین تایم روید و نسخه ی Install Apps را غیرفعال نمایید. البته به این نکته توجه کنید که غیرفعال نمودن این گزینه، دریافت هر نوع بروزرسانی را نیز غیرممکن می نماید.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  بهترین برنامه‌های آیفون در سال ۲۰۱۶ را از دست ندهید - سری اول

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : محدودیت Screen Time سیستم عامل iOS 12 توسط کودکان دور زده شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *