محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توان محتوای سبز نوشت ؟

محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توان محتوای سبز نوشت ؟

محتوای همیشه سبز یا محتوای بدون تاریخ مصرف یکی از بهترین نوع محتوا بوده که در تمام طول سال می تواند ترافیک خوبی را به سایت شما سراریز نماید.. می توان با چشمانی بسته گفت که این نوع محتوا برای سئو سایت شما بهترین است. اما چگونه محتوای سبز تولید می کنیم و چگونه از آن استفاده می کنیم؟

محتوای سبز به معنای محتوای SEO محور است که در جستجوی مخاطب دائماً معنا و ارزش خود را حفظ کرده و تازه و مفید باقی می ماند. همه مطالب موجود در وب سبز نیستند یا به اصطلاح تاریخ مصرف دارند و بعد از مدتی تعداد جستجوی آن ها کاهش می یابد. برا این که بتوانید  این چنین محتواهایی را برای سایتتان تهیه کنید می توانید با سفارش محتوا از سایت وبمونی اقدام به سفارش محتوا همیشه سبز نمایید تا ترافیک ورودی وبسایتتان در طول سال افزایش بیابد.

محتوای همیشه سبز یا evergreen content

محتوای همیشه سبز تاریخ انقضای خاصی ندارد و می تواند سالها مورد استفاده و مفید واقع شود. اگر بتوانید محتوای همیشه سبز را در زمینه خود تولید کنید ، مطمئناً بینندگان بیشتری را جذب خواهید کرد.

محتوای همیشه سبز در میان جستجوهای کاربران در هر زمان موجود است و در کار خود قدیمی نیست. در حقیقت ، ارزش محتوای همیشه سبز با گذشت زمان کاهش نمی یابد و چیزی را جذب می کند که دائماً در دستور کار مخاطبان و کاربران مختلف قرار دارد.

محتوای غیر سبز به محتوا هایی گفته می شود که برای زمان خاصی نوشته می شوند مانند اخبار روز ، قیمت دلار و … که حداکثر تا یک ماه بازدید دارند ، اما محتوا های سبز محتوا هایی به شمار می روند که در طول سال جستجو شده و بازدید های زیادی دارند با شناسایی اینگونه محتوا ها می توانید هزینه تولید محتوا را کاهش دهید و زمان خود را بر روی تولید محتوا های بازدید خور بگذارید.

تاثیر کلمه کلیدی در نوشتن محتوا همیشه سبز

کلمات کلیدی با جستجوی بالا مهم ترین بخش تولید محتوای همیشه سبز می باشد. شما باید کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت خود را که اغلب جستجو می شوند و مورد توجه مخاطبان هستند شناسایی کنید و محتوای همیشه سبز را در اطراف این کلمات ایجاد کنید. این کار را می توانید با کیورد ریسرچ دقیق انجام دهید. ( اگر کیورد ریسرچر خوبی نیستید و توانایی این کار را ندارید می توانید این کار را به سایت وبمونی بسپارید تا بهترین کلمات پر جستجو را با ارائه تقویم محتوایی در اختیار شما قرار دهیم.)

سعی کنید محتوا های با ارزش تولید کنید و هرگز با به اشتراک گذاشتن مفاهیم کم ارزش ، وضعیت برند خود را به خطر نیندازید و با ایجاد تقویم محتوا ، تولید محتوای منظم و روتین را برای سایت خود ایجاد کنید.

آموزش نوشتن محتوای همیشه سبز

محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توان محتوای سبز نوشت ؟

نوشتن محتوای همیشه سبز مستلزم شناسایی دقیق کاربران و رعایت چند نکته کاربردی می باشد. اگر این موارد را رعایت کنید با انجام سئو قوی بر روی مطالب خود می توانید محتوای همیشه سبز پربازدیدی داشته باشید.

شناسایی مخاطب و کلمات کلیدی

دو اصل مخاطب و جستجوی مخاطبان مهم ترین بخش شناسایی مطالب مهم و پربازدید کاربران می باشد ، باید ابتدا شناسایی کنید مخاطبانتان در چه رده سنی ، فرهنگی و اجتماعی قرار دارند تا بتوانید بهترین محتوا را برای آن ها تولید کنید. برای اینکار می توانید رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید و سایت های معروف حیطه خود را چک کنید . با ابزار های مختلف مانند الکسا (باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.)  می توانید مطالب پربازدید هر سایت را استخراج کنید و با ابزار های دیگر همچون کیورد پلنر ، گوگل ترند تعداد بازدید های ماهانه و همیشه سبز بودن کلمات را شناسایی نمایید. با بررسی 10 سایت اول و معروف در حوزه کسب و کار خود می توانید تعداد زیادی از کلمات کلیدی پر بازدید را شناسایی کنید.

دسته بندی کلمات کلیدی

پس از شناسایی کلمات مهم و پر بازدید باید کلمات را بر اساس تعداد بازدید روزانه یا ماهانه با استفاده از ابزار های خود گوگل و … مرتب کنید و سعی کنید عناوین مرتبط با این کلمات کلیدی را بسازید.

نوشتن تقویم محتوایی

داشتن تقویم محتوایی علاوه بر اینکه باعث نظم دادن به تولید محتوای شما می شود می تواند برنامه ریزی خوبی را برای شما ایجاد کند که بدانید هر روز چه مطلبی را باید تولید و منتشر کنید ، در نوشتن تقویم محتوایی سعی کنید مطالب پر بازدید و همیشه سبز را در اول کار قرار دهید تا با گذشت زمان و تولید محتوا های دیگر بتوانید لینکسازی بهتری روی آن ها انجام دهید.

لینکسازی داخلی و خارجی

مرحله بعد و مهم دیگر ساختن ساختار مناسب داخلی با لینکسازی دقیق و مناسب می باشد که توسط سئو کار باید انجام گیرد. اگر توانایی زیادی ندارید می توانید آموزش های لینکسازی داخلی را که در سراسر نت موجود می باشد را مشاهده نمایید .

اگر با لینکسازی داخلی نتوانستید محتوای همیشه سبز خود را به صفحه اول گگل بیاورید باید لینکسازی خارجی را شروع کنید ، در هنگام لینکسازی خارجی باید دقت کنید که هزینه ای که انجام می دهید می تواند بازگشت سرمایه را برایتان فراهم بیاورد یا خیر.

آپدیت و بروزرسانی محتوا همیشه سبز

آخرین مرحله و مهم ترین مرحله آپدیت محتوا ها می باشد که بسته به نوع محتوا می تواند هفتگی ماهانه و یا سالانه باشد ، آپدیت محتوا علاوه بر اینکه سیگنال مثبت برای گوگل ارسال می کند ، باعث افزایش اعتبار شما نسبت به سایر سایت ها نزد کاربران می شود. یکی از راه های آپدیت محتوا ایجاد دیدگاه  یا پاسخ دادن به دیدگاه های کاربران می باشد و اگر دیدگاهی از کاربران جای بحث داشت می توان در قالب یک پاراگراف به انتهای متن اضافه نمود.

محتوای همیشه سبز

محتوای همیشه سبز یکی از انواع محتوا ها بوده که تا سالیان سال می تواند بازدید های زیادی را به سایت شما ارجاع دهد و تاریخ انقضاء نخواهد داشت ، با این حال نوشتن محتوای همیشه سبز برای کسانی که تجربه کافی در تولید محتوا ندارند کمی دشوار می باشد، پس اگر تجربه کافی در تولید محتوای سبز ندارید با رعایت نکات بالا می توانید این کار را انجام دهید و با تکرار آن تجربه خوبی در تولید اینگونه محتوا ها بدست آورید. با این حال اگر زمان و تجربه کافی ندارید می توانید از سایت های تولید کننده محتوا بهره ببرید تا با صرف هزینه و زمان محدود محتوا های با کیفیت برای سایت و یا شبکه اجتماعی خود داشته باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توان محتوای سبز نوشت ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *