محبوب ترین بازی های موبایل کدامند؟

بازی های موبایل

بازی های موبایلی امروزه  با هر سبک و گرافیکی که باشند می توانند کاربران زیادی را به خود جذب کنند در اصل بازی های موبایلی از دسته ابزارهای هستند که کاربران برای گذراندن اوقات خود از آنها استفاده می کنند و می توانند بدون اینکه متوجه زمان شوند ساعت ها با آنها سرگرم شوند . امروزه تعداد بازی های که برای کاربران عرضه می شود بسیار زیاد است و روزانه شاهد اضافه شدن این بازی ها هستیم اما گاه در میان این حجم زیاد ، برخی از بازی ها در میان کاربران محبوب تر هستند که در ادامه این پست قصد داریم به معرفی بهترین بازیهای موبایل و محبوب ترین آنها بپردازیم با زوم تک همراه باشید. 

 

1)Pool Billiards Pro و 8 Ball Pool

بیلیارد به عنوان بازی می باشد که در دنیای امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است و نسخه مجازی آن نیز تا کنون حدود صد تا پانصد میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. لذت بازی با آن را از دست ندهید. 

Pool Billiards Pro و 8 Ball Pool

 

2)Don’t Tap The White Tile (دکمه‌های سفید را نزن) 

این بازی مانند پیانو است و در گوگل پلی حدود صد میلیون بار دانلود شده است. 

Don’t Tap The White Tile
3)پوکمون گو (Pokemon Go)

از بازی های است که زیاد اسم آن به گوشمان شنیده شده است.این بازی شهرت زیادی بدست آورده و بیش از 750 میلیون بار دانلود شده است.این بازی به صورت ماهرانه ی ساخته شده است . 

پوکمون گو (Pokemon Go)

4)قهرمانان مزرعه (Farm Heroes Saga)

این بازی به عنوان یکی از محبوب ترین بازی ها در میان رقبای خود می باشد و توانسته است با 100 تا 500میلیون بار دانلود از گوگل پلی جایگاه ویژه ی به خود اختصاص دهد. 

قهرمانان مزرعه (Farm Heroes Saga)

 

5)فرار از معبد (Temple Run)

فرار از معبد بیشتر از 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است . این بازی با ترکیب فوق العاده ی که دارد در سال 2011 تنها پس از یک سال از عرضه آن حدود 100 میلیون بار دانلود شد . 

فرار از معبد (Temple Run)

 

6)کندی کراش ساگا (Candy Crush Saga) 

این بازی حدود 500 میلیون بار دانلود شده است و لقب پدیده فیس بوک را به خود گرفت . از هر 11 کاربر این شبکه اجتماعی، 1 کاربر سرگرم بازی با Candy Crush Saga بودند.

بیشتر بخوانید  تاریخچه بازی کلش آف کلنز [رپورتاژ آگهی]

7)پرندگان خشمگین (Angry Birds) 

پرندگان خشمگین هم از دسته بازی های بود که توانست خود را در دل کاربران جای کند و بیش از 500 میلیون بار دانلود شد.

8)فروت نینجا (Fruit ninja)

فروت نینجا بیش از 300 میلیون بار دانلود شده است. می توان گفت که این بازی  تقریبا بر روی یک‌سوم از آیفون‌های ایالات متحده نصب شده است و همین موضوع سبب شد تا آن را به یکی از محبوب ترین بازی های موبایل تبدیل کند.

 

9)سونیک دش (Sonic Dash)

سونیک دش بیش تر از 200 میلیون بار دانلود شده و این جوجه تیغی محبوب، قدرت نوستالژی را به رخ می‌کشد.محبوبیت این بازی مدیون بازی Temple Run است اما نمی توان از کنسول‌های کلاسیک  در معرفی چنین بازی چشم پوشید.

سونیک دش (Sonic Dash)

 

10)کلش آف کلنز (Clash of Clans)

این بازی را که دیگر همه تقریبا می شناسند و حدود 100میلیون بار دانلود شده است.کلش آف کلنز در سال گذشته به عنوان یکی از پر طرفدار ترین بازی های موبایل بوده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : محبوب ترین بازی های موبایل کدامند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *