مایکروسافت و سرویسی که سن شما را از روی تصویرتان تشخیص میدهد

مایکروسافت و سرویسی که سن شما را از روی تصویرتان تشخیص میدهد

مایکروسافت به تازگی سرویس جدیدی و رایگانی را راه اندازی کرده که قادر است با گرفتن یک عکس از فرد با دقت بسیار بالا، سن و جنسیت او را محاسبه کرده و تشخیص دهد. شما میتوانید نسخه آزمایشی این سرویس جدید مایکروسافت را در سایت How-Old.net پیدا کرده و آن را با تصاویر خود امتحان کنید. همینطور شما میتوانید با عضو شدن به عنوان یک توسعه دهنده آزور “Azure” مایکروسافت، ای پی آی این سرویس را گرفته و در نرم افزارهای خود از آن استفاده کنید.

مایکروسافت و سرویسی که سن شما را از روی تصویرتان تشخیص میدهد

این نرم افزار جالب در کنفرانس بیلد 2015 برای راهنمایی توسعه دهندگان که چگونه برنامه و اپلیکیشن های خود را با استفاده از سرویس آزور بسازند، معرفی شد. براساس گفته های مایکروسافت، آدرس این سایت فقط به تعداد کمی از افراد شرکت داده شد تا بازخورد و مشکلتان آن را متوجه شوند اما بعد از به اشتراک گذاری آدرس این صفحه در رسانه های اجتماعی، فقط بعد از 3 ساعت حدود 210 هزار عکس بوسیله 35 هزار کاربر روی این سرویس آپلود شد.

مایکروسافت و سرویسی که سن شما را از روی تصویرتان تشخیص میدهد

از آنجایی سایت How-Old.net با موتور جستجوگر بینگ ادغام شده است، شما میتوانید اسم اشخاص معروف را در همان سایت جستجو کرده تا این نرم افزار سن آن ها را نیز تشخیص بدهد. این نرم افزار با استفاده از فناوری یادگیری ماشین که از شاخه های بزرگ و بسیار پرکاربرد هوش مصنوعی می باشد، ساخته شده است. البته براساس آزمایش هایی که روی این نرم افزار انجام شده، نمیتوان انتظار داشت که خیلی دقیق و درست سن شما را تخمین بزند و حتی شاید با ده سال اختلاف با سن واقعیتان سن شما را تشخیص دهد.

نگران  انتشار عکس های خود نباشید

نگران انتشار عکس های خود بوسیله سایت How-Old.net در اینترنت نباشید. بنابر گفته های مایکروسافت، این نرم افزار عکس های شما را ذخیره و منتشر نکرده و فقط برای تخمین سن شما مورد استفاده قرار میگیرد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی مایکروسافت با یک گوشی هوشمند عجیب بازار موبایل را متحول خواهد کرد.

نظرات در مورد : مایکروسافت و سرویسی که سن شما را از روی تصویرتان تشخیص میدهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *