مایکروسافت در حال فعالیت بر روی نسخه بروز شده ایکس باکس وان می باشد

ایکس باکس وان

نسخه بروز شده ایکس باکس وان | کمپانی مایکروسافت یکی از پیشگامان عرصه ی تولید کنسول های بازی می باشد که در این زمینه نیز فعالیت بسیار درخشانی داشته است و اساسا در ابتدا گیمرهای حرفه ای با کنسول های بازی این کمپانی توانستند در این عرصه پیشرفت نمایند. اکنون بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده این کمپانی در تلاش است تا نسخه ای بروز شده از اولین کنسول بازی پرطرفدار خود یعنب ابکس باکس وان را ارائه نماید.

مدیر بخش کنسول های بازی ایکس باکس در کنفرانس بین المللی خود در نمایشگاه E3 بیان کرد که ممکن است کمپانی  مایکروسافت بر روی دو کنسول نسخه ی معمول و نسخه ی استریم خود فعالیت نماید. با این حال، جزئیات اندکی در خصوص کنسول قدیمی و بروز شده ایکس باکس انتشار یافته و ممکن است نام این محصول اسکارلت باشد و در سال 2020 به بازار عرضه گردد.

کنسول های بازس نسخه استریم نیز ممکن است با نام اسکارلت Cloud ارائه شوند. این کنسول ها از سری کنسول های سری جدید کمپانی مایکروسافت خواهند بود و کاربران می توانند تمامی بازی های خود را از طریق سرورهای اصلی مایکروسافت به انجام برسانند که در این شرایط هیچ فشاری بر دستگاه وارد نمی شود. تاکنون مسئله ی اساسی در خصوص کنسول های نسخه استریم، میزان تاخیر پینگ بازی ها بوده است که کمپانی مایکروساف اکنون در تلاش است تا تمامی این مسائل را به طور کامل برطرف نماید حتی گویا این کمپانی به راه حل هایی در این خصوص نیز دست یافته است.

ایکس باکس وان

این کنسول های بازی هنوز هم به یک سخت افزار قدرتمند نیاز دارد تا بتواند ابزارهایی مانند دسته و شلوغی دیتا را کنترل نماید. این موضوع به این معناست که تمامی بخش های این بازی بر روی دستگاه اجرا می گردند ولی اصل مطلب در سرورهای مایکروسافت پیگیری خواهد شد. لازم به ذکر است که این مسئله قطعاً سبب افزایش قیمت کنسول Scarlett Cloud می گردد. نکته اساسی در اینجا این است که تمامی بازی هایی که بر روی کنسول قدیمی ارائه شده اند نیز قرار است برای کنسول های استریم نیز ارائه گردند.

البته کمپانی مایکروسافت تا به الان به این موضوع اشاره کرده که هزینه های این سرویس نیز از طریق Xbox Live و Xbox Gamepass تامین می گردد. باید بگوییم که تمامی این مسائل تنها در حد یک پیش بینی است ولی حتما نحوه استفاده کاربران از این سرویس با گذشت زمان تغییر خواهد کرد. به هر صورت شما برای هر بازی باید پولی پرداخت کنید ولی مدل پرداختی قطعا قابل توجیه خواهد بود. سیستم دیتا و اطلاعات این سرویس نیز احتمالاً نامش Xcloud می باشد.

بیشتر بخوانید  جذاب ترین تصاویری که با دوربین لومیا 950XL گرفته شده است

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مایکروسافت در حال فعالیت بر روی نسخه بروز شده ایکس باکس وان می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *