مایکروسافت به دنبال فروش نسخه دارای اس اس دی قابل تعویض سرفیس پرو 7 پلاس

در سال 2019 ، مایکروسافت Surface Laptop 3 و Surface Pro X را معرفی کرد و آنها در واقع اولین رایانه های شخصی Surface بودند که فضای ذخیره سازی قابل جابجایی را ارائه می دادند. در سال 2020 ، Surface Laptop Go به لیست رایانه های شخصی پشتیبانی می شود و ماه گذشته ، Surface Pro 7+ به اولین Surface Pro مجهز به Intel تبدیل شد که دارای SSD قابل جابجایی است.

اکنون ، شرکت ردموندی اعلام کرد که در حال فروش SSD های جایگزین برای Surface Pro 7+ است. واضح است که این موارد فقط برای Surface Pro 7+ است ، زیرا اعلامیه به طور خاص می گوید که این کیت ها در Surface Pro X یا Laptop Go کار نخواهند کرد ، زیرا در ذکر لپ تاپ Surface 3 نامشخص است. مشخص نیست که چرا آنها برنده شدند کار نمی کند ، اما ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مایکروسافت و همچنین اینکه این شرکت قصد دارد برنامه های مشابهی را برای سایر دستگاه های خود با ذخیره سازی قابل جابجایی ارائه دهد ، با ما تماس گرفته ایم.

سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت با حافظه اس اس دی قابل ارتقا

همه اندازه ها از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت در دسترس هستند ، اما مایکروسافت “شما را به شدت منصرف” می کند تا از این مورد برای ارتقا فضای ذخیره سازی خود استفاده کنید. در واقع ، همچنین پیشنهاد می شود از SSD غیر مایکروسافت استفاده نکنید ، و می گوید که این تنظیمات خاص را آزمایش می کند و می تواند مشکلات عملکردی داشته باشد. این تفاوت زیادی ایجاد نمی کند ، زیرا حتی اگر یکی از SSD های خود مایکروسافت را بخرید ، این ضمانت شما را باطل می کند.

در واقع ، ویژگی SSD قابل جابجایی هرگز به عنوان یک راه حل برای لایه های ذخیره سازی این شرکت با قیمت های گزاف شناخته نشده است. این برای جایگزینی یک SSD خراب است ، یا برای از بین بردن یک SSD هنگام خلاص شدن از دستگاه. مایکروسافت حتی برای پاک کردن یک SSD قدیمی یک Surface Data Eraser نیز دارد.

این تعویض های SSD فقط برای مشتریان تجاری انجام می شود و قرار است توسط IT نصب شوند. در واقع ، Surface Pro 7+ فقط برای مشتریان تجاری نیز مناسب است ، بنابراین در آنجا نباید درگیری ایجاد شود. در حال حاضر ، این برنامه در ایالات متحده در حال اجرا است ، اما در نهایت قرار است به همه بازارهای Surface بیاید.

بیشتر بخوانید  مشخصات تبلت لنوو Yoga Tab 3 Plus منتشر شد

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مایکروسافت به دنبال فروش نسخه دارای اس اس دی قابل تعویض سرفیس پرو 7 پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *