مالیات، مانع بزرگ بر سر انتشار ابزار خبری فیس‌بوک در iOS

مالیات، مانع بزرگ بر سر انتشار ابزار خبری فیس‌بوک در iOS

چندی پیش بود که خبر عرضه یک بخش خبری از جانب فیس‌بوک منتشر شد، حالا به نظر می‌رسد این بخش جدید راهی به تلفن‌های همراه مبتنی بر iOS نخواهد یافت. بنا بر اعلام توسعه دهنده، مالیات، مانع بزرگ بر سر انتشار ابزار خبری فیس‌بوک در iOS است. در ادامه با زوم تک همراه باشید.

این ابزار جدید حاوی خبرهای شاخصِ هر روز از سرویس‌های مطرح خبری خواهد بود که به وسیله فیس‌بوک در دسترس کاربران این شبکه اجتماعی قرار می‌گیرد، اما بر طبق آخرین گزارش‌ها این ابزار تنها بر روی نسخه‌های اندروید قابل دسترسی. دلیل عدم انتشار آن برای iOS دریافت مالیات سی درصدی برای تمامی سرویس‌های اشتراکی در این سیستم عامل عنوان شده است، به طوری که اپل سی درصد سود حاصل از این سرویس‌ها را به عنوان مالیات از توسعه دهنده دریافت می‌کند؛ اما در عین حال فیس‌بوک قصد دارد تا تمام سود حاصل را به ناشران اختصاص دهد. 

به وسیله این سرویس کابران تنها کافیست تا بر روی گزینه Instant Article کلیک کنند تا به راحتی متن کامل خبر را مطالعه نمایند. این قابلیت بعد از مطالعه ده مطلب در ماه برای کاربران فعال خواهد شد. همچنین این ابزار جدید به ناشران اجازه می‌دهد تا با استفاده از نسخه freemium برای اخبار و مقالاتی خاص حق اشتراک تعیین نمایند. حالا باید دید تا جدال بر سر این موضوع تا کجا و تا چه زمانی ادامه خواهد و آیا کاربران اپل نیز می‌توانند از آن استفاده کنند یا نه. 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اکنون میتوانید استاتوس های واتساپ خود را در استوری فیسبوک به اشتراک بگذارید

نظرات در مورد : مالیات، مانع بزرگ بر سر انتشار ابزار خبری فیس‌بوک در iOS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *