لپ تاپ Dell مدل Latitude 7400 رونمایی شد

لپ تاپ Dell Latitude 7400

این روزها علاوه بر تنوع بسیار زیاد در گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها نیز درگیر این تنوع شده اند و کمپانی های مختلف هم در تلاش هستند تا با استفاده از تکنولوژی های جدید از لپ تاپ های خود رونمایی به عمل آورند. در این میان کمپانی Dell در ابتدای نمایشگاه CES 2019 از لپ تاپ جدید خود با نام Latitude 7400 رونمایی به عمل آورد که در ادامه به ویژگی های این دستگاه اشاره خواهیم کرد.

لپ تاپ Dell Latitude 7400

سری‌ لپ‌ تاپ‌ های مدل XPS و Alienware، اساسا بیش از سایر لپ‌ تاپ‌ های کمپانی Dell در کانون توجه افراد قرار دارند و این کمپانی اساسا بر روی آن‌‌ها مانور تبلیغاتی می‌ دهد ولی به هر حال  کمپانی Dell اخیرا و در آستانه‌ ی آغاز نمایشگاه CES 2019 از مدلی جدید از لپ‌ تاپ‌ های سری Latitude خود رونمایی به عمل آورده است. لپ‌ تاپ مدل Dell Latitude 7400 در اصل یک لپ‌ تاپ قابل تبدیل (2 در 1) با بدنه‌ ای صیقلی می باشد که شباهت بسیار زیادی به مک‌ بوک‌ های کمپانی اپل دارد. بدنه‌ ی این لپ تاپ از جنس آلومینیومِ جلا داده شده بوده و لبه‌ های برش‌ خورده ای با الماس دارد و در ضمن دارا بودن 1.360 گرم وزن، به صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با وضوح تصویر Full HD (کیفیتی برابر معادل 1920 در 1080 پیکسل) و روشنایی 300 Nit تجهیز شده است.

البته باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که بر اساس مدل این لپ تاپ، وزن آن کمی تفاوت خواهد داشت. همچنین، بر روی صفحه نمایش این لپ تاپ از یک شیشه‌ ی مقاوم از نوع گوریلا گلس 5 بهره برده شده است تا مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته باشد. کمپانی Dell به منظور طراحی لپ‌ تاپ جدید Latitude 7400، از بعضی از المان‌ های سری XPS نیز استفاده کرده است؛ از جمله این المان ها می توان به حاشیه‌ های اطراف صفحه نمایش این لپ‌ تاپ تبدیل‌ پذیر جدید، به صورت چشم‌ گیری نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است و طراحی بسیار زیبایی دارد. این کمپانی همچنین از نوعی طراحی جدید برای لولای این دستگاه استفاده کرده است تا در نگاه نخست، تبدیل‌ پذیر بودن این لپ تاپ مشخص نباشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ Dell مدل Latitude 7400 رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *