لپ تاپ های ایسر TravelMate P2 با پردازنده جدید AMD معرفی شدند

لپ تاپ های ایسر TravelMate P2 با پردازنده جدید AMD معرفی شدند

ایسر به تازگی لپ تاپ های جدید TravelMate P2 را معرفی کرد که از پردازنده نسل جدید AMD قدرت می گیرند. ایسر در واقع دو لپ تاپ جدید در سری Travelmate P2 معرفی کرده است. لپ تاپ های جدید در سایز 14 و 15.6 اینچی عرضه خواهند شد و از جدیدترین پردازنده های موبایل AMD Ryzen PRO قدرت می گیرند. مشابه پردازنده vPro اینتل، این CPU ها دارای ویژگی‍‌های امنیتی اضافی و مدیریت از راه دور هستند که آنها را برای مشاغل ایده آل می کند.

این لپ تاپ ها با سیستم عامل ویندوز 10 پرو عرضه می شوند اما بزودی بروزرسان ویندوز 11 نیز برای آنها منتشر خواهد شد. مدل 14 اینچی ایسر Travelmate P214-41-G2 است و دارای پردازنده AMD Ryzen 5 PRO 5650U با شش هسته و 12 گره. در همین حال، نسخه 15 اینچی TravelMate P215-41-G2 نام دارد و می توان آن را تا حداکثر به پردازنده AMD Ryzen 7 Pro 5850U، یک پردازنده 8 هسته ای و 16 گره، مجهز کرد.

لپ تاپ های ایسر TravelMate P2 با پردازنده جدید AMD معرفی شدند

جدا از پردازنده و سایز صفحه نمایش، این دو لپ تاپ تقریباً یکسان هستند. هر دو آنها دارای 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD و تمام پورت هایی هستند که نیاز دارید. سه پورت USB Type-A، یک USB Type-C ، HDMI ، VGA ، اترنت ، یک کارت خوان SD فول سایز و جک هدفون، بنابراین می توانید همه لوازم جانبی خود را بدون دانگل متصل کنید.

سایز صفحه نمایش نیز در هر دو لپ تاپ مشابه است، اما محدودیتی وجود دارد. ایسر TravelMate P2 از پنل IPS Full HD با زاویه دید 170 درجه و حاشیه های باریک در حاشیه استفاده می‌کند، اگرچه حاشیه های بالا و پایین هنوز هم تا حدودی زیاد هستند. در حاشیه بالای آن یک دوربین 720 پیکسل به همراه یک دوربین IR برای Windows Hello و دو میکروفون برای تماس‌های صوتی قرار دارد. در صورتی که نگران حفظ حریم خصوصی هستید، وب کم نیز دارای یک شاتر فیزیکی خواهد بود. اگر به دنبال امنیت بیشتری هستید، یک حسگر اثرانگشت هم وجود خواهد داشت.

ایسر TravelMate P2 15 اینچی جدید در حال حاضر برای خرید از وب سایت ایسر در دسترس است و قیمت آن در نسخه پایه 749 دلار با پردازنده Ryzen 5 است. شما می توانید با قیمت 849.99 دلار مدل Ryzen 7 را خریداری کنید. به نظر می رسد هر دو مدل دارای حسگر اثر انگشت هستند، با وجود اینکه ایسر می گوید اختیاری است. مدل های 14 اینچی در ژانویه 2022 در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید  ایسر و معرفی کروم بوک Vero 514

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت تایوانی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ های ایسر TravelMate P2 با پردازنده جدید AMD معرفی شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *