لنوو و رونمایی عینک هوشمند ThinkReality A3 با پردازشگر Snapdragon XR1

شرکت لنوو در جریان CES 2021 از عینک هوشمند نسل جدیدی رونمایی کرد که با پردازنده Snapdragon XR1 کوالکام همراست. در واقع لنوو عینک های هوشمند ThinkReality A3 خود را که مبتنی بر پلتفرم واقعیت افزوده ThinkReality آن است ، معرفی کرد. عینک های هوشمند جدید شامل چیپست Snapdragon XR1 کوالکام است که برای واقعیت های مختلف طراحی شده است و دارای نمایشگرهای 1080p استریوسکوپی است. A3 در کنار ThinkReality A6 قرار دارد. این دستگاه در سال 2019 معرفی شد و دارای اسنپدراگون 845 است.

“A3 یک راه حل واقعیت افزوده نسل بعدی است؛ سبک ، قدرتمند و همه کاره. این عینک های هوشمند بخشی از یک راه حل دیجیتالی جامع و جامع از Lenovo است که شامل دستگاه پیشرفته AR ، نرم افزار ThinkReality و تلفن های همراه Motorola است. این که آیا در فضاهای مجازی کار می کنید یا از کمک از راه دور پشتیبانی می کنید ، ThinkReality A3 توانایی کارگران را برای انجام کارهای بیشتر در هر کجا که باشد افزایش می دهد. “

ThinkReality A3 به یک کامپیوتر یا تلفن هوشمند Motorola با چیپست سری 8 اسنپدراگون نیاز دارد. نسخه PC مخصوص نمایشگرهای مجازی است که می تواند تا پنج مورد داشته باشد. در واقع به شما امکان می دهد ویندوز را روی مانیتور کامل، برنامه ها و غیره را اجرا کنید. این اساساً از هدست به عنوان مانیتور استفاده می کند اما محاسبات در رایانه اتفاق می افتد.

سپس نسخه صنعتی وجود دارد که همان چیزی است که برای استفاده در تلفن های هوشمند موتورولا ساخته شده است. این مورد برای موارد استفاده AR در محیط های کاری ساخته شده است و از پلتفرم ThinkReality استفاده می کند. این را می توان برای تجسم سه بعدی ، مدل سازی و غیره استفاده کرد.

ThinkReality A3 در اواسط سال 2021 برای بازارهای منتخب در دسترس است.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لنوو و رونمایی عینک هوشمند ThinkReality A3 با پردازشگر Snapdragon XR1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *