لنوو به دنبال عرضه لپ تاپ های جدید سری یوگا با پردازنده نسل یازدهمی اینتل

عملکرد پردازنده پیشرو در صنعت ، گرافیک همهجانبه ، شتاب شگفت انگیز هوش مصنوعی و بهترین اتصال در کلاس با جدیدترین پردازنده Intel تضمین شده است ، Lenovo ، رهبر فناوری جهانی ، اخیراً از راه اندازی لپ تاپ های Lenovo Yoga 7i و Yoga 9i ، مجهز به جدیدترین نسل یازدهم اینتل Tiger خبر داد. پردازنده Lake که در حال حاضر یکی از بهترین پردازنده ها برای لپ تاپ های سبک و سبک در ویندوز است.

با جدیدترین نسل پردازش ، لپ تاپ های جدید یوگا ساخته شده اند و طراحی شده اند تا بتوانند با عملکردی مجهز به هوش مصنوعی و بدون مصالحه ، به مصرف کنندگان قدرت دهند تا به فعالیت های هوشمند و پربار برسند. لنوو پیش از این نیز IdeaPad Slim 5i را به پردازنده های نسل 11th Tiger Lake مجهز کرده بود.

Yoga 7i: این لپ تاپ به پردازنده های نسل یازدهم Intel Core و گرافیک Intel Iris Xe مجهز است. این لبه برای راحتی و عملکرد مرز شکن با لبه های گرد ، چهار ضلع طراحی باریک ساخته شده است که 88٪ نسبت منطقه فعال را ارائه می دهد ، لولای 360 درجه برای پایداری در حالی که از تبلت به حالت لپ تاپ ، Rapid Charge Express و Intelligent انتقال می یابد خنک کننده برای بهینه سازی عملکرد با حداکثر 16 ساعت دوام باتری. یوگا 7i همچنین از سیستم بلندگوی Dolby Atmos و Assist Smart Lenovo با یک خواننده اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک و شاتر محرمانه True Block استفاده می کند.

در رنگ خاکستری تخته سنگ موجود است. یوگا 9 آی: این لپ تاپ 2 ، در 1 شیک و با آلومینیوم درجه هوافضا طراحی شده است و به منظور مقاومت در برابر سایش روزمره در چندین شرایط، از جمله تابش نور ماورا UV بنفش و تنش، آزمایش شده است.

یوگا 9i برای ورود دقیق تر به دستگاه خواننده اثرانگشت اولتراسونیک ، TouchPad با سنسور هوشمند با حداکثر 50٪ سطح فعال قابل کلیک بیشتر که هنگام کلیک مرتعش می شود و صفحه کلید TrueStrike برای طراحی تایپ تمام روز مجهز است.

از دیگر جزئیات متفکر این دستگاه می توان به یک شاتر حریم خصوصی وب کم ، یک قلم گاراژ با nib الاستومری ، نرم افزار حساس به هوش مصنوعی Glance توسط Mirametrix ، Lenovo’s Connected Home Security ، Lenovo Intelligent Thermal System 4.0 و Lenovo Q-Control اشاره کرد. این لپ تاپ همچنین به یک صفحه نمایش لمسی 4K IPS VESA Display HDR ، یک نوار صوتی چرخان بهبود یافته برای صدای همه گیر و Super Resolution 2.0 مجهز است که ویدیوها را با وضوح بالاتر به طور خودکار ارتقا می دهد.

بیشتر بخوانید  نسخه نمایشگر مات تبلت Tab P12 لنوو از راه رسید

مدیر اجرایی Shailendra Katyal ، Consumer PCSD ، Lenovo India گفت: در سناریوی استفاده از رایانه شخصی و زمان صرف شده در روز بر روی دستگاه ، پس از COVID به طور چشمگیری افزایش می یابد ، ما شاهد هستیم که مصرف کنندگان بهترین تجربه کاربری را از لپ تاپ های خود می خواهند. با توجه به این موضوع ، ما در حال معرفی آخرین طیف وسیعی از سبک زندگی لپ تاپ خود با نام تجاری برجسته Yoga هستیم.

یوگای لنوو همیشه با نوآوری ، سبک و عملکرد با بسیاری از ویژگی های بازار اول به اعتبار خود ایستاده است و ما خوشحالیم که به اشتراک می گذاریم که طیف فعلی عدالت کامل را در مورد موقعیت نوآوری برتر یوگا رعایت می کند. سری فعلی مجهز به جدیدترین پردازنده های 11th Tiger Lake اینتل Intel است ، از زیبایی و زیبایی بالایی برخوردار است و دارای ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی است. ما اطمینان داریم که اینها بهترین تجربه کاربر را در این دوره از استفاده زیاد از دستگاه ها برای مصرف کنندگان تضمین می کنند.

IdeaPad Slim 5i: Lenovo اخیراً IdeaPad Slim 5i خود را نیز مجهز کرده است ، مجهز به IPS 14 “و 15.6 FHD (1920 × 1080) IPS و صفحه نمایش رنگی ضد خیرگی تا 300nits 45٪ که تصاویر دیدنی و بزرگتر و تئاتر بزرگتری را ارائه می دهد مانند تجربه مشاهده. IdeaPad Slim 5i با داشتن شاتر داخلی وب کم و خواننده اثر انگشت یکپارچه مانند تمام دستگاه های اخیر Lenovo ، با رعایت حریم خصوصی و امنیت طراحی شده است. لپ تاپ با لمس نرم و راحت است و دارای رنگی بادوام است که حسی پارچه مانند در سطح ایجاد می کند.

ویژگی یک باز بودن آن به شما امکان می دهد تا کاربران لپ تاپ را به طور مستقیم تا 135 درجه باز کنند و به لطف Lenovo Rapid Charge ، این لپ تاپ با 3 بار شارژ 15 دقیقه ای باتری تا 3 ساعت را ارائه می دهد. این لپ تاپ در رنگ خاکستری گرافیت عرضه می شود.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لنوو به دنبال عرضه لپ تاپ های جدید سری یوگا با پردازنده نسل یازدهمی اینتل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *