لنوو از لپ تاپ کم وزن Yoga Slim 7 Carbon رونمایی کرد

لنوو از لپ تاپ کم وزن Yoga Slim 7 Carbon رونمایی کرد

لنوو به تازگی چندین مدل لپ تاپ رونمایی کرده که از جمله باید به لپ تاپ کم وزن Yoga Slim 7 Carbon اشاره کرد. مدلی که طراحی بروز شده داشته و مشخصات کلیدی برجسته هم برای آن در نظر گرفته شد.

این دستگاه سبک ترین لپ تاپ 14 اینچی OLED جهان است. لنوو Yoga Slim 7 Carbon از پردازنده 8 هسته ای AMD Ryzen 7 5800U با گرافیک AMD Radeon، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR4x ، حداکثر 1 ترابایت SSD PCIe M.2 SSD و گرافیک انویدیا GeForce MX450 بهره می برد. این لپ تاپ با باتری 61 وات ساعتی تا 14.5 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. ضخامت لپ تاپ Yoga Slim 7 Carbon در باریک ترین نقطه تنها 14.9 میلی متر است و وزن آن 1.1 کیلوگرم اعلام شد. ویژگی برجسته این لپ تاپ صفحه نمایش OLED آن است که این گزینه را برای تجربه کاربری لذت بخش می سازد.

  • با داشتن پنل OLED توسط صفحه نمایش سامسونگ که در چهار طرف با حاشیه های باریک بهینه شده است، صفحه نمایش 14 اینچی QHD+ خیره کننده به نظر می رسد که با کیفیت فوق العاده روشن با Dolby Vision وضوح بالایی ارائه می دهد. همچنین دارای گواهینامه VESA DisplayHDR TrueBlack 500 برای افزایش کیفیت فیلم در نسبت تصویر 16:10 صفحه نمایش برای پیمایش کمتر و درجه بندی رنگی دلتا E <2 برای عملکرد دقیق در 100 درصد شادابی طیف رنگ DCI-P3. این بدان معناست که شما رنگ ها و کنتراست را از چند زاویه دید واضح تر می بینید و از تاخیر کمتری با نرخ تازه سازی 90 هرتز در روشنایی 400 نیت یا حداکثر 600 نیت برخوردار می شوید. حتی TÜV Eye Comfort هم دارد که در جهت سازگاری با چشم است.
  • صفحه نمایش استاندارد به طور پیش فرض است و می توانید صفحه نمایش لمسی را که با Corning Gorilla Glass تقویت شده برای افزایش دوام انتخاب کنید.
    لپ تاپ Yoga Slim 7 Carbon قیمت پایه 1289 دلاری دارد و از اکتبر سال جاری راهی بازار خواهد شد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر گوشی Legion Y70 لنوو

نظرات در مورد : لنوو از لپ تاپ کم وزن Yoga Slim 7 Carbon رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *