لنوو از آل این وان جدید ThinkVision P40W رونمایی کرد

Lenovo اخیراً دستگاه های ThinkPad را به روز کرده و همراه با آن ، شرکت چینی همچنین یک مانیتور جدید تحت Lenovo ThinkVision P40W راه اندازی کرده است. این یک مانیتور برتر با برخی ویژگی های جذاب و برچسب قیمت سنگین است. این نمایشگر 39.7 اینچی با وضوح صفحه 5120 x 2160 WUHD ، نسبت ابعاد 21: 9 ، نرخ تازه سازی 70 هرتز و 98٪ گستره رنگ P3 را ارائه می دهد. همچنین با پشتیبانی از روشنایی 300 نیت و 1000: 1 کنتراست IPS پشتیبانی می شود.

همچنین کاهش نور آبی در سطح سخت افزاری وجود دارد که به حفظ تعادل سفید مناسب کمک می کند و در عین حال انتشار نور آبی را کاهش می دهد. دارای جک RJ-45 داخلی است که امکان اتصال به شبکه را فراهم می کند و از Wake-On-LAN ، PXE و MAC عبور می کند. لنوو همچنین به اولین سازنده خرده فروشی یک مانیتور حرفه ای با اینتل Active Management Technology داخلی جهت تلفیق با vPro در ThinkPads و ارائه قابلیت های مدیریتی اضافی تبدیل شده است.

ThinkVision P40W لنوو با طراحی منحنی و صفحه نمایش عریض

از ThinkVision P40W همچنین می توان برای اتصال لپ تاپ هایی با پورت تک کابل Thunderbolt 4 استفاده کرد که می تواند لپ تاپ را تا 100 وات نیز شارژ کند. این دستگاه با حداکثر 12 پورت از جمله دو پورت Thunderbolt 4 و یک USB Type-C همراه است. این شرکت eKVM را نیز در اختیارتان قرار داده است که به کاربران امکان می دهد دو دستگاه را از این ترکیب مانیتور و داک کنترل کنند. درگاه اضافی تاندربولت 4 همچنین به کاربران امکان می دهد تا مانیتور 5K دیگری را به زنجیر بکشند.

این مانیتور ممتاز جدید Lenovo ThinkVision P40W از ژوئن سال جاری با قیمت شروع 1699 دلار برای خرید در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت لنوو مراجعه کنید.

 

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی لپ تاپ Yoga Slim 7 لنوو

نظرات در مورد : لنوو از آل این وان جدید ThinkVision P40W رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *