قیمت گوشی ال جی وی ۳۰ احتمالا ۷۴۹.۹۹ دلار خواهد بود

قیمت گوشی ال جی وی ۳۰ احتمالا ۷۴۹.۹۹ دلار خواهد بود: کمپانی ال جی در نمایشگاه IFA 2017 در برلین گوشی ال جی وی ۳۰ را معرفی کرذ، اما این کمپانی تا بحال اطلاعات زیادی راجع به تاریخ عرضه و قیمت گوشی را ارائه نکرده است. اما این را می دانیم که تمام اپراتورهای بزرگ در آمریکا آن را عرضه خواهند کرد ( اپراتور اسپرینت مدل وی سی پلاس با حافظه داخلی بیشتر را نیز عرضه خواهد کرد) هیچ منبعی اطلاعی راجع به قیمت و زمان قیق عرضه گوشی اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد در اوایل پاییز عرضه خواهد شد.
به احتمال بالا کمپانی ال جی تا به حال قیمت ای گوشی را مشخص کرده است. این کمپانی دیروز در توئیتر اعلام کرد قصد دارد سه دستگاه از این گوشی را به کاربران به قید قرعه هدیه دهد.

قیمت گوشی ال جی وی ۳۰ احتمالا ۷۴۹.۹۹ دلار خواهد بود

 

همانند دیگر گوشی ها که برای اهدا به کاربران در اینترنت قرار گرفته می شود این گوشی نیز باید دارای شرایط و اطلاعاتی باشد، یکی از این اطلاعات مهم قیمت گوشی می باشد. در واقع کمپانی ال جی به صورت غیر مستقیم قیمت ال جی وی ۳۰ را ۷۴۹.۹۹ دلار اعلام کرده است. و احتمالا قیمت فروش گوشی همین خواهد بود.
اگر این قیمت درست باشد، گوشی ال جی وی ۳۰ از رقیب خود یعنی سامسونگ گلکسی نوت ٨ بسیار ارزانتر خواهد بود قیمت این گوشی نهصد و سی دلار می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت گوشی ال جی وی ۳۰ احتمالا ۷۴۹.۹۹ دلار خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *