قیمت مناسب لباسشویی و‌ ظرفشویی بکو مارک اروپایی در بکولند

قیمت مناسب لباسشویی و‌ ظرفشویی بکو مارک اروپایی در بکولند

قیمت لباسشویی و‌ ظرفشویی بکو

در دنیای مدرن امروز که همه چیز به طرز دیوانه واری سریع پیش می رود، افراد نیاز دارند تا لوازمی (مثل ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی) داشته باشند تا کار ها را برای آنها سرعت ببخشد. هر فردی که به دنبال خرید لباسشویی و ظرفشویی است سعی دارد تا از قیمت آن اطلاع پیدا کند و همچنین برند خوبی با گارانتی اصلی باشد . به همین خاطر قصد داریم این مطلب را به بررسی قیمت ظرفشویی بکو و لباسشویی بکو اختصاص دهیم.

ماشین لباسشویی در بکولند

امروزه ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی ضروری برای هر خانواده است، اما خرید یک ماشین لباسشویی خوب به معنای در نظر گرفتن تعداد زیادی از عوامل مختلف مثل، بهره‌ وری انرژی، اندازه، ویژگی‌ ها، قیمت و نیاز های متفاوت است. بکو، سالیان سال است که در حال تولید و عرضه ماشین های لباسشویی است. ماشین لباسشویی های بکو، ویژگی های متعدد و برنامه های مختلفی برای شستشو دارند. قیمت لباسشویی بکو به عوامل مختلفی از جمله تعداد برنامه های شستشو و دیگر مواردی مثل ظرفیت شستشو بستگی دارد.

ظرفیت یک ماشین لباسشویی بر اساس میزان لباس خشکی که در یک چرخه شستشو می‌ توانید در لباسشویی بریزید، برحسب کیلوگرم تعیین می‌ شود. البته این ظرفیت معمولاً اسمی است و ظرفیت واقعی قدری کمتر از آنچه که بر روی آن نوشته شده است، می‌ باشد. هنگام استفاده سعی کنید ماشین را بیش‌ از حد پر نکنید، چون هم لباس‌ ها به‌ خوبی شسته نمی‌ شوند و هم مصرف انرژی لباسشویی شما بالا می‌ رود. برای یک فرد تنها یا یک خانواده دو نفره ماشین لباسشویی کوچک با ظرفیت 6 کیلوگرم می‌ تواند انتخابی مناسب باشد. از طرفی دیگر برای یک خانواده بزرگ احتمالاً نیاز به مدل‌ های بزرگ‌ تر با ظرفیت بالای 8 کیلوگرم است. البته سبک زندگی افراد با هم متفاوت است و این مورد نیز در تعیین دقیق ظرفیت لباسشویی مؤثر است.

 

قیمت لباسشویی بکو

احتمالاً مهم‌ترین نکته قبل از خرید لباسشویی بکو این است که برای خرید لباسشویی جدید چقدر می‌ خواهید هزینه کنید. طبیعی است که هزینه اولیه خرید لباسشویی گران‌ قیمت‌ تر، بالا تر خواهد بود. البته ایت به این معنا نیست که هر لباسشویی گرانی خوب و هر لباسشویی ارزانی بی کیفیت است. قیمت لباسشویی بکو، در رنج متوسط قرار می گیرد و برای هر فردی با هر نیاز و بودجه ای، بکو یک ماشین لباسشویی خوب برای ارائه دارد.

مارک های با کیفیت مثل بکو، با قیمت مناسب به فروش می رسند و بنابراین از آنجایی‌ که احتمال مشکل پیدا کردن آن‌ ها کمتر خواهد بود، هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ ها نیز کمتر است و کارآمدتر خواهند بود. در نتیجه در هزینه‌ های آب، انرژی و مواد شوینده نیز صرفه‌جویی خواهد شد. بنابراین هنگام خرید، طول عمر لباسشویی نیز مانند قیمت، باید مورد توجه قرار بگیرد. حال یک مدل از ماشین لباسشویی بکو را با ذکر قیمت و ویژگی ها بررسی می کنیم. ماشین لباسشویی بکو مدل WY84044 G، با ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم تولید می شود. قیمت لباسشویی بکو مدل WY84044 G حدود 10.200.000 تومان است.

نوع مخزن این ماشین لباسشویی به صورت درب از جلو است و سرعت چرخش موتور آن، 1400 دور است.

نوع صفحه نمایش این ماشین لباسشویی، یک پنل دیجیتال LCD است. این ماشین لباسشویی بکو، دارای 15 برنامه شسشتو همراه با 4 آپشن است و

از جمله ویژگی های آن می توان به این اشاره کرد که قابلیت تنظیم زمان شستشو، دارد.

همانطور که دیدید قیمت این مدل لباسشویی بکو بسیار مقرون به صرفه است و در کنار قیمت خوب ویژگی های متعددی دارد. ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WY84044G، یکی از تولیدات بسیار موفق این برند است. فناوری SteamCure به کار رفته در ساخت این لباسشویی با پخش کردن بخار در سر تا سر مخزن لباسشویی چین و چروک لباس ها را کاهش می دهد تا دیگر نیازی به اتوکشی مداوم لباس ها نداشته باشید.

رده انرژی مصرفی توسط موتور این لباسشویی بکو، A+++ می باشد که در رده محصولات کم مصرف قرار می گیرد، علاوه بر مصرف انرژی مصرف آب نیز برای این لباسشویی بهینه شده است. تکنولوژی لکه بری ماشین لباسشویی از نوع StainExpert است که قادر به حذف هر نوع لکه از روی الیاف لباس ها فقط با یک بار شستشو می باشد. از دیگر امکانات این ماشین لباسشویی می توان به قابلیت شستشو با تاخیر 24 ساعته، سنسور تشخیص وزن لباس، نمایش زمان باقیمانده، قفل کودک، برنامه شستشوی مخزن، انتخاب دما متغییر، حالت نیمه بار خودکار، شستشوی سریع و … اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی

خرید یک ماشین ظرفشویی بهترین سرمایه گذاری است که شما می توانید برای خانه خود انجام دهید. با داشتن یک ماشین ظرفشویی، علاوه بر اینکه در زمان خود صرفه جویی می کنید و استرس کار کسل کننده شستن ظروف را نخواهید داشت، مصرف آب و انرژی و در نتیجه هزینه های خود را نیز کاهش خواهید داد. مارک های متعددی وجود دارند که هر کدام ویژگی های مختلف و قیمت های مختلفی دارند.

یکی از این مارک های معروف و خوب، مارک بکو است. به طور کلی محصولات بکو به محصولات کم مصرف معروف هستند و همگی برچسب های انرژی A+ و بالاتر را دارند. قیمت ظرفشویی بکو، با توجه به تعداد و ویژگی های آن متفاوت است اما در کل قیمت ظرفشویی بکو نسبت به خیلی از مارک های معروف دیگر، کمتر است.

هنگام خرید ظرفشویی باید به نیاز های خود و ویژگی های دستگاه توجه کنید. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بکو را دارید، می توانید از بکولند نیز در زمینه خرید ظرفشویی بکو، راهنمایی بگیرید.

نکته ای که اکثر مردم به دنبال آن در ماشین های ظرفشویی هستند، بدون صدا و یا کم صدا بودن است. معمولاً یک ماشین ظرفشویی خوب در رنج 50 دسیبل یا کمتر عمل می کند. این به این معنا است که ماشین های ظرفشویی که در آن ها از لوله های فولادی ضد زنگ استفاده شده است سر و صدا را بهتر از ظرفشویی هایی که از لوله های پلاستیکی استفاده می کنند، جذب می کنند. از مزایای دیگر لوله های فولادی دوام بیشتر، تحمل درجه حرارت بالاتر و راندمان خشک کردن بهتر است. ظرفشویی های بکو نیز در رنج کمتر از 50 دسیبل عمل می کنند.

قیمت مناسب لباسشویی و‌ ظرفشویی بکو مارک اروپایی در بکولند

قیمت ماشین ظرفشویی بکو

قیمت ماشین ظرفشویی بکو یا هر برند دیگری از عواملی است که هنگام خرید محصول باید به آن دقت کنید. ماشین ظرفشویی بر اساس تعداد ظرفیت و تکنولوژی ها و اندازه و سایر ویژگی ها، قیمت متغیری دارد. بسته به نوع ظرفشویی که توکار باشد یا ایستاده یا رومیزی، قیمت باز هم متفاوت خواهد بود. در ادامه به بررسی قیمت و ویژگی های یک مدل از ماشین ظرفشویی های بکو می رویم. ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424w، که 15 نفره می باشد. قیمت ظرفشویی بکو مدل 28424w، حدود 14.500.000 تومان می باشد.

ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424 دارای رنگ سفید و طراحی منحصر به فرد است. بکو ماشین ظرفشویی DFN28424 W را علاوه بر طراحی زیبا  با کاربری و کارایی فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار داده است. موتور این ماشین ظرفشویی بکو از نوع گیربکسی پرو اسمارت است که میزان صدای کم و سنسور های مختلف از جمله ویژگی های بارز آن است. تعداد برنامه های آن 8 عدد بوده و می تواند برای هر نوع ظروفی مورد استفاده قرار بگیرد. داخل این ظرفشویی بکو از استیل ضد زنگ ساخته شده و تعداد سبد ها و یا طبقه های این ظرفشویی بکو 3 عدد می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت مناسب لباسشویی و‌ ظرفشویی بکو مارک اروپایی در بکولند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *