قابلیت PICTURE-IN-PICTURE یوتیوب به نسخه iOS رسید

شرکت گوگل به تازگی  قابلیت جذاب PICTURE-IN-PICTURE را برای نسخه iOS یوتیوب تدارک دید. این قابلیت به افراد اجازه می دهد تا در هر بخش گوشی هوشمند خود بتوانند محتوا یوتیوب را تماشا کنند.

سرویس ویدئویی YouTube از بروزرسانی عمده برنامه iOS خبر داده است. یک حالت تصویر در تصویر به آن اضافه می شود که به شما امکان می دهد با رفتن به برنامه های دیگر ، تماشای فیلم را ادامه دهید. در مورد این Macrumors می نویسد.

سخنگوی این سرویس به The Verge گفت که این شرکت در حال حاضر ویژگی مشترکین پولی YouTube را ارائه می دهد ، اما در آینده ، این ویژگی در دسترس همه دارندگان دستگاه های iOS قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در iOS 14 ظاهر شد ، اما در حالت آزمایشی. این ویژگی ناپایدار بود، به عنوان مثال ، برای برخی از کاربران iPad هنگام مرور از طریق مرورگر Safari کار می کرد. دارندگان آیفون می توانند فقط گاهی اوقات از این گزینه استفاده کنند.

کاربران اندروید نیز به نوبه خود سالهاست که از این ویژگی استفاده می کنند. این برنامه در همه سیستم عامل ها از Android 8.0 (Oreo) با اشتراک پولی در دسترس است. در حین استفاده ، پنجره پخش کننده فیلم را می توان در هر قسمت مناسب صفحه قرار داد. اینکه آیا در آینده این سرویس برای دارندگان Android رایگان خواهد شد ، گزارش نشده است.

سرویس ویدئویی یوتیوب از گسترش قابلیت های کاربران سرویس فیلم کوتاه کوتاه Shorts خبر داد. این شرکت به سازندگان اجازه داده است تا از هر موسیقی از سیستم عامل خود استفاده کنند. در مورد این TechCrunch می نویسد.

این احتمالاً به این طریق است که این شرکت قصد دارد رقابت شلوارک را با TikTok افزایش دهد. چقدر این مورد برای کاربران جذاب است هنوز مشخص نیست. توسعه دهندگان اطلاعات مربوط به تعداد بینندگان و ایجادکنندگان محتوا را فاش نمی کنند. با این وجود ، طبق آمار این سرویس روزانه بیش از 6.5 میلیارد بازدید در کشورهای در دسترس دارد.

لازم به ذکر است که این پلت فرم یکی از بزرگترین کتابخانه های صدا را دارد. دارای 250 برچسب ، از جمله Universal Music Group ، Sony Music Entertainment ، Warner Music Group و دیگران است. توسعه دهندگان در حال حاضر روی بهبود رابط کاربری کار می کنند. اینکه آیا YouTube قصد دارد یک برنامه جداگانه برای Shorts راه اندازی کند مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید  نحوه تبدیل ویدیوهای یوتیوب به فرمت MP3

این شرکت همچنین به طور موازی در دسترس شلوارک در کشورها است. در ابتدا توسط هند و ایالات متحده راه اندازی شد ، اکنون در سه منطقه جدید – انگلیس ، کانادا و آمریکای لاتین افتتاح می شود. این سرویس تا پایان ماه ژوئن در این مکان ها در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت PICTURE-IN-PICTURE یوتیوب به نسخه iOS رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *