قابلیت Live Focus در پلتفرم One UI سامسونگ به دوربین سلفی افزوده شد

قابلیت Live Focus

کمپانی سامسونگ به تازگی از پلتفرم جدید خود با نام One UI بر پایه ی اندروید 9 رونمایی به عمل آورد و قابلیت های جدیدی را در این نسخه از پلتفرم خود رونمایی کرد. این آپدیت رسمی با تغییرات کم و همچنین پایداری بالاتری نسبت به آپدیت آزمایشی کمپانی سامسونگ برای این پرچم‌ داران همراه می باشد که یکی از این تغییرات شامل تغییر نام حالت Selfie focus به Live Focus در دوربین سلفی می باشد.

قابلیت Live Focus

البته باید به این نکته اشاره کنیم که تنها با یک تغییر نام ساده روبرو نیستیم و بر اساس حضور قابلیت قبلی Live Focus در دوربین اصلی پرچم دار این کمپانی، افزوده شدن این نام به دوربین سلفی نشان دهنده ی قابلیتی جذاب می باشد؛ زیرا با قابلیت Live Focus در دوربین اصلی، شما قابلیت استفاده از بوکه و محو شدگی پس‌ زمینه‌ ی تصویر را شاهد هستید ولی گذشته از قابلیت دوربین اصلی، شرایطی که تاکنون صرفا می‌ توانستید از خود سلفی بگیرید و ادوست داشته باشید که گوشی‌ تان پس‌ زمینه را به نحو احسنت شناخته‌ باشد و به اشتباه قسمتی را محو کرده باشد؛ اکنون برطرف شده است. زیرا در زمان عکاسی سلفی، در صورتی که گوشی واقعا حس کند که شرایط پس زمینه را نمی توان درک کند و یک بوکه‌ ی درست نمایش خواهد داد، این قابلیت آمادگی را با نمایش یک هشدار زرد رنگ اعلام می نماید تا به راحتی تصمیم به استفاده از قابلیت بوکه در سلفی خود بگیرید.

قابلیت Live Focus

لازم به ذکر است که این ویژگی برای دستگاه های کنونی کمپانی سامسونگ با یک دوربین اصلی ارائه گشته و طبیعی‌ است که قطعا با معرفی پرچمدار بعدی این کمپانی به نام Galaxy S10، انتظارات از Live Focus به مراتب بالاتر خواهد رفت. زیرا انتظار داریم که گلکسی اس 10 نظیر گلکسی A8 2018 از دوربین سلفی دوگانه بهره‌ مند گردد و نسخه‌ ی آپدیت شده ای از قابلیت Live Focus را ارائه نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت Live Focus در پلتفرم One UI سامسونگ به دوربین سلفی افزوده شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *