قابلیت Face Unlock در وان پلاس 5

وان پلاس 5

همانطور که می دانید کمپانی وان پلاس یکی از کمپانی های چینی است که در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارد و تاکنون نیز توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جلب نماید. گوشی های تولید شده توسط این کمپانی چینی از ویژگی های زیادی برخوردارند که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده اند و این گوشی ها از لحاظ قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند.

امروز در توییتر کارل پی، بنیانگذار کمپانی وان پلاس توئیتی منتشر شد که گویا وان پلاس قصد دارد قابلیت جدیدی را به پرچمدار قبلی خود یعنی وان پلاس 5 اضافه نماید. قرار است وان پلاس 5 در قالب یک بروزرسانی نرم افزاری دارای قابلیت Face Unlock شود. با این قابلیت کاربر می تواند قفل دستگاه هوشمند خود را از طریق شناسایی چهره باز نماید. این امکان با استفاده از دوربین جلوی دستگاه فعال می شود.

در پیام توییتری بنیانگذار کمپانی وان پلاس اینگونه اعلام شده بود که به دلیل درخواست بسیار بالای طرفداران، در آینده ای نزدیک یک بروزرسانی برای وان پلاس 5 منتشر خواهد شد که قابلیت Face Unlock را به این گوشی هوشمند اضافه خواهد کرد.

تنها گوشی این کمپانی که دارای این قابلیت است، وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) می باشد. Face Unlock ویژگی است که به عنوان ساده ترین نسخه ی دوربین سلفی و Face ID آیفون 10 بشمار می رود. این قابلیت سرعت بسیار بالایی دارد ولی از لحاظ امنیتی هرگز به Face ID آیفون 10 نمی رسد و برخلاف آن تنها برای باز کردن قفل گوشی کاربرد دارد. هنوز زمان انتشار این بروزرسانی مشخص نشده است و در بروزرسانی جدید رابط کاربری OxygenOS 5.0 چنین قابلیتی مشاهده نشده است. اکنون کاربران وان پلاس 5 باید منتظر باشند تا این برزورسانی به طور رسمی منتشر شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویژگی face unlock گوگل پیکسل 4 حتی در حالت خواب هم کار می ‌کند

نظرات در مورد : قابلیت Face Unlock در وان پلاس 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *